کد خبر: ۱۲۲۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
رئیس جمهور گفت: اگر کاری کنیم که مردم فکر کنند کرونا یک موضوع عادی است و خطری ندارد، دچار مشکلی خواهیم شد و از سوی دیگر نیز اگر در مردم هراس ایجاد کنیم که فعالیت‌های ضروری و اقتصادی دچار مشکل شود، این هم نادرست است.
صراط:
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا طی سخنانی اظهار داشت: مردم عزیز ما آگاه هستند که حدود ۵ ماه است که با بیماری کویید ۱۹ مواجه هستیم و فراز و نشیبی نسبت به این بیماری داشتیم، اما مسئله اصلی که در همین جلسه هم درباره آن بحث شد، به موضوع همکاری مردم و دولت باز می‌گردد. اگر این همکاری خوب و دقیق انجام شود می‌توانیم در برابر مشکلاتی که نسبت به این بیماری داریم سریع‌تر عبور کنیم.


به گزارش تسنیم، وی افزود: این همکاری اگر خدای ناکرده دچار مشکل شود، موفقیت‌های ما با اشکلاتی همراه خواهد شد. دو موضوع عادی‌سازی و عادی‌انگاری این بیماری و هم‌چنین کروناهراسی خطرناک است. اگر کاری کنیم که مردم فکر کنند کرونا یک موضوع عادی است و خطری ندارد، دچار مشکلی خواهیم شد و از سوی دیگر نیز اگر در مردم هراس ایجاد کنیم که فعالیت‌های ضروری و اقتصادی دچار مشکل شود، این هم نادرست است.

این خبر تکمیل می‌شود...
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار