کد خبر: ۱۲۲۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
با حضور دکتر مجتبی کاتب، شعبه لرستان بیمه سرمد افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، صبح امروز شعبه بیمه سرمد در استان لرستان به صورت رسمی با حضور دکتر مجتبی کاتب رئیس هیئت مدیره این شرکت افتتاح شد. با افتتاح این شعبه، تعداد شعب بیمه سرمد در سراسر کشور به عدد چهل رسید.
دکتر کاتب در مراسم افتتاح شعبه لرستان مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع را یکی از اصلی‌ترین رویکردهای بیمه سرمد دانست و گفت: توسعه شبکه فروش و ادامه روند افتتاح شعب سرمد در استان‌ها، دسترسی و سرعت ارائه خدمات به مشتریان را تسهیل می‌کند.
رئیس هیئت مدیره سرمد با اشاره به رشد دو برابر پرتفوی شرکت در سال‌های 97 و 98 گفت: پرتفوی هزار میلیاردی در سال گذشته با وجود حوادث ناگوار مانند سیل و زلزله و اتفاقات آبان ماه به دست آمد و اگر این اتفاقات ناگوار نبود و خسارت‌های پرداختی شرکت در این حوزه پایین‌تر بود، سودآوری شرکت بالاتر می‌رفت، می‌توانستیم به قله‌های بالاتر از این هم برسیم.
وی اضافه کرد: با وجود این امروز شرکت بیمه سرمد در بسیاری از پارامترها در میان 10 شرکت برتر بیمه کشور است.
در ادامه این مراسم، دکتر کاتب از مهدی چهاری‌زاده نماینده بیمه سرمد در استان لرستان به عنوان نماینده برتر در جشنواره فروش بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری مهرگان سرمد تقدیر کرد.
در پایان مراسم رئیس هیئت مدیره سرمد در نشستی صمیمی با نمایندگان سرمد در استان، پای صحبت آنان نشست و به سوالات و انتقادات آنان پاسخ داد.

معرفی شعب برتر بانک صادرات استان لرستان
در ادامه این سفر استانی، دکتر کاتب به همراه مدیران همراه با مدیریت بانک صادرات در استان لرستان دیدار و گفتگو کردند.
در دیدار دکتر کاتب و سید جمال فقیهی بر ضرورت همکاری بیشتر میان بیمه سرمد و بانک صادرات تاکید شد.
دکتر کاتب در این دیدار گفت: افتخار ماست که امروز نماد بانک صادرات در بورس بازگشایی شد و رغبت بازار به سهام بانک صادرات نشان از تلاش تک تک عزیزان در استان‌ها و به ویژه مدیریت آقای دکتر صیدی دارد.
رئیس هیئت مدیره سرمد با اشاره به موفقیت‌های بیمه سرمد در دو سال گذشته گفت: ما در این دو سال، نگاهمان تنها پرتفوی محور نبود و در کنار آن به سودآوری شرکت هم توجه داشتیم که رضایت بانک صادرات و سهامداران شرکت را جلب کنیم و در سال 98 نسبت به سال گذشته حدود 20 درصد سود بیشتری محقق کردیم.
دکتر کاتب به حضور قریب الوقوع بیمه سرمد در حوزه بیمه‌های اتکایی گفت: ما با توجه به افزایش سرمایه‌ای که داشتیم هفتمین شرکت بیمه خواهیم بود که در حوزه نفت و انرژی وارد حوزه بیمه‌های اتکایی می‌شویم که اتفاق بسیار بزرگی است که در هفتمین سال فعالیت شرکت خواهد افتاد.
رئیس هیئت مدیره بیمه سرمد درباره توسعه شعب بیمه سرمد در سراسر کشور هم گفت: من روزی که به شرکت سرمد آمدم، 13 شعبه داشتیم و امروز چهلمین شعبه بیمه سرمد افتتاح شد و به زودی چهل و یکمین شعبه شرکت در عسلویه هم افتتاح خواهد شد و شرکت وارد حوزه تخصصی نفت و گاز خواهد شد.
دکتر کاتب در ادامه از همکاری شعب بانک صادرات با بیمه سرمد گفت: میزان بیمه مرهونات از دو میلیارد تومان در سال 96 به 45 میلیارد تومان در سال 97 رسیده است و همکاری در این حوزه، کمک بزرگی به بانک صادرات می‌کند.
در این دیدار نیز، دکتر کاتب از 5 شعبه برتر بانک صادرات استان لرستان در حوزه حق بیمه تولیدی تقدیر کرد. از مدیریت شعب امام خمینی (ره)، شهدای کوهدشت و خرم‌آباد در بخش تولید حق بیمه عمر مانده بدهکار تقدیر به عمل آمد. کاتب هم‌چنین از مدیریت شعب ازنا، امام خمینی (ره) و آیت‌الله کاشانی به سبب حق بیمه تولیدی مرهونات تقدیر کرد.
حسن طاهری بازرس ویژه مدیرعامل، حمیدرضا کتیرایی مدیریت استانها و شبکه فروش، حسن پورحسینی مدیر بیمه‌های اتومبیل و مسعود صحرابانی سرپرست مدیریت بازاریابی و فروش بیمه‌های زندگی در این سفر استانی، دکتر کاتب را همراهی می‌کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: