کد خبر: ۱۲۲۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
استاندار لرستان گفت: با توجه به شرایط بیماری، به ناچار باید فعالیت‌های اقتصادی را در کنار بیماری کرونا و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی داشته باشیم.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، سیدموسی خادمی در خصوص جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت کرونا به رئیس جمهور برگزار شد، گفت: امروز موارد مهمی در زمینه مقابله با بیماری به تصویب رسید که در روز های آتی ابلاغ و اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: با توجه به شرایط بیماری ناگزیر هستیم فعالیت‌های اقتصادی را در کنار بیماری کرونا و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی داشته باشیم که همکاری مردم در این رابطه تأثیر بسزایی دارد.

استاندار لرستان با تاکید بر  استفاده اجباری از ماسک در اماکن عمومی، ادارات، بازارها و مراکزی از این دست، اظهار کرد: بازگشایی بازارها و مراکز اقتصادی با رعایت دستورالعمل‌ها و بر اساس نظارت است که در همین راستا تیم‌های نظارتی، فعالیت این مراکز را به منظور عمل به پروتکل‌های تعریف شده تحت نظر خواهند داشت.

خادمی افزود:  با تخلفات در زمینه عدم رعایت دستورالعمل‌ها برخورد قانونی انجام می‌شود و جریمه‌هایی از قبیل اخطار، پلمپ، جریمه نقدی و مواردی از این دست برای برخورد با خاطیان منظور شده و در صورت مشاهده تخلف، اعمال خواهد شد.

استاندار لرستان تصریح کرد: افرادی که ابتلای آنان به بیماری محرز می‌شود، بدون هر گونه پنهان کاری در این رابطه و برای پیشگیری از گسترش بیماری، فاصله خود با دیگران را حفظ کرده و افرادی را که با آنها در ارتباط بوده‌اند، جهت انجام آزمایش مطلع سازند.

۴۶

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار