کد خبر: ۱۲۲۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
استاندار اردبیل گفت: اختصاص زمین رایگان توسط راه و شهرسازی برای طرح مسکن ملی، اقدامی جهت کاهش قیمت تمام شده واحدهای این طرح است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر بهنام‌جو صبح امروز در جلسه شورای مسکن استان اردبیل اظهار کرد: اختصاص زمین رایگان توسط راه و شهرسازی برای طرح مسکن ملی، اقدامی جهت کاهش قیمت تمام شده واحدهای این طرح است.

وی افزود: در احداث واحدهای طرح مسکن ملی به‌دنبال کمیت نبوده بلکه کیفیت و ایمنی آن‌ها در اولویت است و پیمانکاران یا تعاونی‌های احداث‌کننده این واحدها باید دارای صلاحیت و مورد تأیید باشند.

استاندار اردبیل ادامه داد: باید فضای بیشتری برای احداث این واحدها در شهرستان‌های استان فراهم شود.

بهنام‌جو بیان کرد: مشارکت سازمان نظام مهندسی استان اردبیل در این طرح باعث ساخت اصولی ساختمان‌ها شده و لازم است تعرفه‌های نظام مهندسی  با هدف کاهش قیمت برای خریداران واحدهای مسکن ملی کاهش یابد.

پیش‌بینی زمین برای ۲۰۶۰ متقاضی در استان اردبیل

محبوب حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز در این جلسه اظهار کرد: در استان اردبیل ۹ هزار مورد ثبت‌نام برای طرح مسکن ملی انجام شد که پیش‌بینی می‌شود ۵ هزار نفر حائز شرایط لازم این طرح باشند.

وی افزود: برای ۲ هزار و ۶۰ متقاضی، زمین پیش‌بینی شده که برای اجرای طرح تعاونی‌های دارای صلاحیت از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی می‌شوند و اقدامات اجرایی براساس تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی با ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، بنیاد مسکن و تعاونی‌ها به‌ویژه تعاونی فرهنگیان آغاز می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: در اردبیل زمین‌های اجرای طرح مسکن ملی در شهرک الهیه، نیایش و وحدت تعیین شده است.

-انتهای پیام/۳۴۶۳/۸۸۸/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار