کد خبر: ۱۲۲۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
امروزه، کوله‌پشتی از پرطرفدارترین نوع‌های کیف هستند که برای کوهنوردها، دانش‌آموزان، دانشجویان و یا توی مسافرت و حمل لپ‌تاپ، مورد استفاده‌ی افراد، قرار می‌گیرند.

جدیدترین کوله پشتی ها در سال ۲۰۲۰

کوله‌پشتی، نمونه‌ی کوچکی از خانه‌ی شماست و در مسافرت‌ بایستی نیازهای شما رو در قالب یه خونه‌ی کوچیک، تو خودش جا بده. امروزه، کوله‌پشتی از پرطرفدارترین نوع‌های کیف هستند که برای کوهنوردها، دانش‌آموزان، دانشجویان و یا توی مسافرت و حمل لپ‌تاپ، مورد استفاده‌ی افراد، قرار می‌گیرند. درسته که قیمت کوله پشتی گزینه مهمی است اما قبلش باید از یک انتخاب خوب بهره ببرید پس  لازمه که بدونید چه کوله‌پشتی‌هایی تو دنیا جدیدا ارائه شدن یا چه امکاناتی دارند.با ما همراه شوید تا از جدیدترین کوله‌پشتی‌ها در سال 2020 با خبر شید.

 

Tortuga Outbreaker

این برند، دارای بیشترین فضای داخلی کیف است. می‌تونید هرچیزی رو داخلش بگذارید و جا کم نیارید! قسمت بیرون کیف، پارچه‌ی بادبزنی و زیپ‌ها و بندهای محکم اون، مقاومت کافی بهش داده تا در مدت طولانی و حمل وسایل، خراب نشه. همچنین از چندین قسمت برای حمل وسایل مختلف مثل، قمقمه، لب‌تاپ، شارژر و و کلی وسایل دیگه، تشکیل شده. چند تا جیبی کناری و بغلی هم داره. با اینکه گاهی وزنش می‌تونه زیاد باشه، اما حملش واقعا راحته، بندهای شونه‌ای پهنی داره که وزن کیف رو تحمل می‌کنند. اگه فضای بیشتری می‌خواهید البته با صرف پول بیشتر؟ می‌تونید برند TLS Mother Lode یا مدل‌هایMilitary Style رو امتحان کنید.

جدیدترین کوله پشتی ها در سال ۲۰۲۰

 

کوله پشتی دلسی مدل Air

با توجه به این که امروزه طرح ها و برند های بسیار متنوعی نسبت به گذشته وجود دارد و در میان انواع این طرح ها این محصولات شرکت دلسی است که همواره به دلیل برخورداری از کیفیت بالا و تنوع نسبت به دیگر برند ها در اولویت قرار دارد.

جدیدترین کوله پشتی ها در سال ۲۰۲۰

جنس کوله پشتی دلسی مدل Air از پلی استر و چرم است

محافظت از اطلاعات شخصی یکی از آپشن هایی که برای این کوله پشتی طراحی شده است که در قسمت جلوی کیف کار شده است .با گذاشتن موبایل و یا هر گونه کارتی که حاوی اطلاعات شخصی مانند کارت های RFID باشد که در معرض هک کردن قرار دارند محافظت می کند.

کوله پشتی دلسی مدل Air دارای محفظه ای برای نگهداری لپ تاپ و لوازم جانبی مانند ماوس و شارژر است که البته این کوله پشتی از فضای کافی برای قراردادن اسناد و مدارک و کتاب نیز برخوردار است.

از دیگر امکانات این کوله پشتی می توانیم به پدهای ضد تعریق در قسمت پشت کوله پشتی و همچنین طراحی محلی برای عبور کابل هندزفری اشاره کنیم. که این آپشن ها برای بسیاری از خریداران از اهمیت بسیاری برخوردار است.

شرکت دلسی علاوه بر تولید محصولاتی در زمینه انواع کوله پشتی، در زمینه تولید انواع کیف و چمدان های مسافرتی نیز فعالیت دارد.با خرید اینترنتی کوله پشتی دلسی مدل Air از انتخاب خودتون لذت ببرید.

 

Cotopaxi Allpa 35L

کوله‌پشتی کوتوپاکسی آلفا، طراحی تاشو و کیسه‌ای دارد که تسمه‌های اون قابل تنظیم هستن. می‌توانید فضای اون رو کوچیکتر کنید تا اجسام کمتری رو تو خودش جا بده. یه حالت کیسه‌ای داره که هرچه پر کنید، جا داره! برای سفر عالیه!

 

 

Bluelounge Backpack

این نوع کیف کوله‌پشتی با طراحی خاص رولی خودش امکان بزرگ یا کوچیک شدن رو برای شما، فراهم کرده، شما در طول هفته به فضای اضافی کوله‌پشتی نیازی ندارید، اما شاید آخر هفته بخواهید یه سفر کوچیک رو تجربه کنید، در اینصورت می‌تونید قسمت رولی رو باز کنید و فضای رو بیشتر کنید. که البته اون قسمت رولی، زیبایی خاصی به این کوله‌پشتی هم داده. بندهای خیلی محکمی هم داره.

جدیدترین کوله پشتی ها در سال ۲۰۲۰

Booq Cobra Squeeze

این کوله‌پشتی با طراحی نیم‌کره‌ای و منحنی خود، شکل جالبی دارد که با لایه‌ای از فیبر بیونیک و ضدآب پوشانده شده‌است و دارای مقاومت خوبی است که لب‌تاپ شما رو در مقابل ضربه، مقاوم میکنه. پشم استفاده شده در این برند، پشم گوسفند هست که حساسیتی رو ایجاد نمی‌کنه. جیب‍های بغلیش هم برای گذاشتن گوشی و یا سایر لوازم هست که پارچه‌ی نرم‌تری داره.

جدیدترین کوله پشتی ها در سال ۲۰۲۰

این مدل کوله‌پشتی که تولید کشور کره هستش، طراحی ظریف، کوچک داره، جنسش از چرمه که هر خانومی در هر سنی می‌تونه از این کوله‌پشتی برای خرید، مدرسه، تفریح و مسافرت، استفاده کنه. برای استفاده‌ی روزمره خیلی خوبه. بندهاش قابل تنظیمه، اما اونقدری محکم نیست که لوازم سنگین مثل لب‌تاپ رو داخلش قرار بدید، اما می‌تونید تبلت رو تو اون جا بدید.

 

 

Hard Shell

اگه بدنبال یک کوله پشتی محکم و ضد ضربه هستید؟ برند Hard Shell این کوله پشتی رو برای شما، تولید کرده که در نواع مدل‌ها هم ارائه میشه. اما خصوصیت اصلی اونها، ضدضربگی و استحکام هست. همچنین این کوله‌ها ضد آب هم هستن. و با تمام استحکامشون، سبک هم هستند. و این خیلی عالیه! فضای داخلیش یک نوع فوم سفارشی هست که تو هواپیماها استفاده میشه. پارچه و پوشش نرمی داره که از دنده‌های شما، محافظت میکنه پس نگران نباشید.

جدیدترین کوله پشتی ها در سال ۲۰۲۰

البته امروزه، برندهای کوله پشتی، ضد ضربه یا به اصطلاح (آنتی شوک) زیادی تولید میشن که یکی از اونها، Smatree Semi-Hard هستش، این کوله پشتی هم، ضد ضربه هستش که می‌تونید آداپتور و شارژر و هرچیزی رو جلوی اون قرار بدید و لب تاپ هم قسمت میانی قرار بگیره.

 

نسل جدید کوله پشتی‌ها، هوشمند هستند که در ادامه، معرفی می‌کنیم.

 

HAWEEL Flexible Solar

 

این کوله پشتی از نسل جدید کوله پشتی‌هاست که صفحه‌ی خورشیدی هم داره. وزنش کمه، راحی ارگونومیک اون، مانع از اومدن فشار به بازوهای شما میشه و صفحه‌ی خورشیدی اون مثل یه پاوربانک عمل می‌کنه که با استفاده از یه درگاه USB می‌تونید به شارژ واسایل برقی خودتون از جمله گوشی موبایل بپردازید. میشه گفت مختص طبیعت گردهاست اما خب هرکسی می‌تونه ازش استفاده کنه. البته آسیبی به وسایل شما نمیزنه.

جدیدترین کوله پشتی ها در سال ۲۰۲۰

Deco Gear Bluetooth Speaker

این برند هم از نسل کوله‌ پشتی‌های هوشمند، مجهز به اسپیکر بلوتوثی هست. اسپیکرها با استفاده از درگاه USB قابل شارژ هستند. محکم و سبکه و می‌تونید با اونها تو فضای باز راحت به موسیقی گوش بدید.

شما میتوانید در سایت ایران دلسی از ویژگی‌های سایرکوله پشتی دلسی به طور کامل آشنا شوید و در صورت تمایل ،خرید خود را انجام دهید.

WWW.IRANDELSEY.IR

نام:
ایمیل:
* نظر: