کد خبر: ۱۲۲۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
تقاضا برای خرید انواع پلاک اسم سفارشی / دستبند اسم / گوشواره اسم / نیم ست های اسم سفارشی طی سالهای اخیر با افزایش از طرف مصرف کنندگان مواجه بوده است.

طراحی پلاک اسم و دستبند های سفارشی در پرسس گالری

تقاضا برای خرید انواع پلاک اسم سفارشی / دستبند اسم / گوشواره اسم / نیم ست های اسم سفارشی طی سالهای اخیر با افزایش  از طرف مصرف کنندگان مواجه بوده افزایش قیمت طلا و کاهش قدرت انتخاب  مشتری  / مصرف کننده را محدود نموده و به همین دلیل شاهد روی اوردن مردم به زیورالات خاص و سفارشی هستیم.

از این رو مصرف کننده تمایل دارد با توجه به شرایط موجود بهترین گزینه را در خرید طلا و زیورالات طلای 18 عیار مد نظر قرار دهد با توجه به افزایش تقاضا در بخش تولید نیز این نیاز حس شده و در چند سال اخیر با پیشرفت تکنولوژی و روش های نوین خرید و فروش از جمله فروش آنلاین و تلفنی / کارگاهها و گالری های زیادی در جهت اریه محصولات سفارشی مشغول به تولید و کار شده اند.

در این راستا به نظر میرسد برای مشتریان نیز پیدا کردن فروشنده یا گالری که بهترین محصول یا خدمات را به قیمتی معقول ارایه دهد کمی سخت شده

ما در پرسس گالری با توجه به پشتوانه سابقه بیست ساله خود در زمینه تولید و توزیع مصنوعات طلای 18 عیار در چند سال اخیر وارد فضای مجازی شده ایم و علاوه بر تولید و توزیع و فروش به روش سنتی / برخی از محصولات خود شامل :

گردنبند اسم سفارشی

پلاک اسم سفارشی

گوشواره حروف

گوشواره اسم

انگشتر سولیتر

انگشتر اسم

دستبند اسم فارسی

دستبند اسم لاتین

نیم ست سفارشی

و .....

 را به صورت غیر حضوری در اختیار علاقمندان میگذاریم .

شایان ذکر است هیچ محصولی در بازار وجود ندارد که سفارشی سازی ان برای شما / با توجه به نیازتان برای ما مقدور نباشدپس اگر هر سوالی در ذهن دارید با کارشناسان ما در واتساپ در ارتباط باشید .

منتظرتان هستیم

 

گردنبند های سفارشی طی بازه زمانی 10 ساله تا به امروز تقاضای بسیاری داشته و جز یکی از پر تقاضا ترین محصولات زیورالاتی محسوب میشود .

زیورالات سفارشی به چند دسته تقسیم میشوند

1.گردنبند اسم

2.دستبند اسم

3.پا بند اسم

4.گوشواره اسم

همچنین تمامی این دسته علاوه بر اسم طرح های فانتزی و تاریخ تولد با فونت و سبک های مختلف قابل ساختن هستن

نکات مهم در مورده طراحی مناسب

یکی از مهم ترین قسمت ها مربوط به سلیقه فردی ست . هر فرد سلیقه متفاوتی نسبت به  شخص  دیگر دارد .چگونه میتونیم تفاوت هارو ایجاد کنیم ؟

1.سفارشی سازی (طراحی به سبک دلخواه شما )

ساخت پلاک های سفارشی  به سبک دلخواه شما و تغییراتی که سبب میل شما باشد از جمله (تغییرات نوع زنجیر .تغییرات نوع فونت .اضافه کردن سنگ .تغییرات پلاک های فارسی (نوع نوشتار به سبک دلخواه) و  اضافه کردن زیر خط )

2.طرح های بسیار متنوع  داخل سایت

طرح های داخل سایت بسیار متنوع و زیبا  بوده و از هر اسم چند مدل طرح لاتین و فارسی با فونت های مختلف موجود میباشد

سایز و ابعاد های مختلف پلاک اسم

پلاک های اسم و فانتزی در سایز و طرح های مختلفی وجود  دارند و سایز و ابعاد های مختلف با این قیمت نرخ روز بازار بسیار متفاوت هستند ولی با تغییرات ضخامت استاندارد پلاک و محصولات سفارشی میشه ابعاد رو نسبت به قیمت بزرگ و کوچک کرد

 بهترین های گردنبند سفارشی طلا

طرح و سبک بسیار زیادی وجود دارند که زیبا ترین ان ها داخل سایت موجود می باشد و تمام ان ها از خانواده  گردنبند های طلا ریشه میگیرن  (از جمله گردنبند اسم - گردنبند فانتزی تایپو گرافی – گردنبند های شعر و همچنین گوشواره های اسم و شعر و تمامی این محصولات رو هم میشه به صورت نیم ست و دستبند و پا بند هم دراورد) و همگی ان ها به میل و سلیقه خوده شما بستگی داره (همچنین با اضافه کردن اجسام شیشه ای و سنگی مثل نگین های اتمی رنگی و سنگ های فیروزه – سنگ های شجر – و کلی سنگ های دگ اضافه کرد ) نمونه های بسیار زیادی داخل سایت موجود می باشند و همه طرح و سبک هایی که ذکر شده با توضیحات بیشتر از نحوه ساخت و نحوه ارسال گفته شده است.

 

 

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: