کد خبر: ۱۲۲۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
مدیر صنایع غذایی و تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: امسال ۸ طرح «جهش تولید» در کل استان تهران معرفی شد و بالغ بر ۱۸۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذای صورت گرفته و امیداریم باعث ایجاد اشتغال ۳ هزار نفر نیز شود.

محمد ترکیان مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در حاشیه بازدید از صنایع تولیدی قرچک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: در شهرک صنعتی قرچک به دلیل اینکه شهرک صنایع غذایی خوبی در این حوزه  وجود دارد پیشرفت‌های خوبی را شاهد بودیم.

وی افزود: واحدهایی که مستقر شدند و به بهره‌برداری رسیدند در حال تکیمل هستند و در واقع شهرک صنعتی قرچک روند خوبی را در صنایع تبدیلی زیتون، روغن کشی و چای داشته است.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران ادامه داد: تاکنون در شهرک صنعتی قرچک برای ۱۲واحد صنایع غذایی پروانه بهره برداری صادر شده که به مرحله افتتاح رسیده و برای 15 فقره جواز تأسیس داده شده است.

ترکیان بیان کرد: در خود شهرک صنعنی چیزی بالغ بر ۱۰۰ جواز تأسیس خشکبار، حبوبات و صنایع مرتبط با آن صادر شده که امیدار هستیم هر چه زودتر به نتیجه برسد و باعث اشتغال و جهش تولید در سال جاری شوند.

وی یادآور شد: در اوایل شیوع ویروس کرونا به خاطر محدودیت‌هایی که بود بعضی از خطوط تولید با مشکل مواجه شدند اما با توجه به اینکه مدیران کارخانجات پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کردند خطوط تولید مجدداً راه‌انداری شد و در حال حاضر مشغول فعالیت هستند ولی مشکلاتی در حوزه واردات و صادرات مواجه بودند که با بازگشایی محدودیت‌ها مقداری از این موارد حل شد.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران عنوان کرد :طرح های زیادی را در صنایع تبدیلی و غذایی استان تهران داریم اما امسال ۸ طرح جهش تولید در کل استان تهران معرفی شد و بالغ بر ۱۸۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذای صورت گرفته و امیداریم باعث ایجاد اشتغال ۳ هزار نفر نیز شود.

ترکیان در پایان تأکید کرد: امیدوارم در سال جهش تولید با واحدهای که پیشرفت خوبی دارند با تأمین اعتباری که از سوی دولت می‌شود واحد های جدیدی را در صنایع تبدیلی راه انداری کنیم و یک سال خوبی را از لحاظ تولید داشته باشیم.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/م/س

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار