کد خبر: ۱۲۳۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶
ترامپ بار دیگر معترضان را تهدید کرد که در صورت تلاش برای آسیب رساندن به بنا‌های یادبود، با زندان‌های طولانی مدت مواجه خواهند شد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا امروز یکشنبه بار دیگر معترضان کشورش را تهدید کرد حتی در صورت تلاش برای آسیب رساندن به بنا‌های یادبود، با ده سال زندان روبرو خواهند شد.

ترامپ در حساب توییتری خود نوشت: هیچ کدام از رادیکال‌های چپ گرای هرج و مرج طلب، آشوبگران، غارتگران و یا معترضان نخواهند توانست به یادبود‌های لینکلن یا جفرسون در واشنگتن و یا هر بنای یادبود و یا مجسمه‌ای دیگر آسیب برسانند. اگر حتی آن‌ها در این جهت تلاش کنند، بطور اتوماتیک با ۱۰ سال زندان روبرو خواهند شد. متأسفم!

ترامپ معترضان را دوباره تهدید کرد

ترامپ پیشتر نیز با تهدید معترضان آمریکایی تلاش کرده بود آن‌ها را از انجام اعتراضات باز دارد. وی ماه گذشته نیز در حساب توییتری خود نوشته بود: معترضان، آشوبگران، اخلالگران، غارتگران و افراد شروری که در حال حرکت به سمت اوکلاهما هستید، لطفاً این را درک کنید که با شما مانند آنچه در نیویورک، سیاتل یا مینیاپولیس دیدید، برخورد نخواهد شد. صحنه بسیار متفاوت خواهد بود.»

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا از زمان شروع اعتراضات تاکنون چندین بار به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم معترضان را تهدید کرده است. وی اصرار داشته که برای سرکوب اعتراضات، علاوه بر نیرو‌های پلیس و نیرو‌های گارد ملی آمریکا از نیرو‌های ارتش نیز استفاده کند.

او پیشتر در یک نشست ویدیویی با فرمانداران ایالت‌های این کشور اعلام کرد که دولتش قصد دارد هزاران نفر از معترضان به قتل یک شهروند سیاهپوست توسط پلیس را بازداشت و اعتراضات را به شدت سرکوب کند.

روز دوشنبه ۲۵ می (۵ خرداد) یک افسر سفیدپوست در آمریکا یک مرد سیاه‌پوست غیرمسلح را در شهر مینیاپولیس با فشار دادن زانوی خود بر گردن او به قتل رساند که این مسأله به اعتراضاتی گسترده در سرتاسر آمریکا منجر شد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار