کد خبر: ۱۲۳۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳

احمد نادری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانهملت، در توضیح نشست  یکشنبه 22 تیرماه فراکسیون گام دوم انقلاب، گفت: انتخابات هیئت رئیسه فراکسیون گام دوم انقلاب مجلس یازدهم با حضور اعضای این فراکسیون برگزار شد .

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس نتایج آراء «محسن زنگنه» نماینده مردم تربت حیدریه به عنوان رئیس فراکسیون و «حسن شجاعی علی آبادی» نماینده مردم ابهر،خرم دره و سلطانیه به عنوان نایب رئیس فراکسیون انتخاب شدند.

نادری که به عنوان سخنگوی فراکسیون گام دوم انقلاب مجلس انتخاب شده است در ادامه تصریح کرد: «فاطمه محمد بیگی» نماینده مردم قزوین و «مجتبی رضاخواه» نماینده مردم تهران نیز به عنوان دبیران فراکسیون برگزیده شدند.

وی یادآور شد: فراکسیون گام دوم انقلاب در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب و بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب شکل گرفته است. موضوعاتی چون جوان سازی کشور و سپردن کار به نسل‌ جوان، جهش در حوزه‌های مختلف و محورهای بیانیه گام دوم اعم از پیشرفت علم و فناوری نیز در اولویت فراکسیون قرار دارد.

سخنگوی فراکسیون گام دوم انقلاب با بیان اینکه هفت کارگروه ذیل فرکسیون تشکیل خواهد شد، گفت: این هفت کارگروه با توجه به  زیرشاخه‌های بیانیه گام دوم انقلاب شکل می‌گیرد و خروجی آن را می‌توان در ابعاد مختلف قانونگذاری شاهد بود./

پایان پیام

برچسب ها: احمد نادری
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار