کد خبر: ۱۲۳۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۳
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی - خوزستان گفت: کمیسیون‌های تخصصی شورای ائتلاف با بهره‌گیری از کارشناسان و اساتید دانشگاه، طرح‌ها و پیشنهاد‌های خود به ویژه در رابطه با مسائل استان را به مسؤولان و نمایندگان مجلس ارائه خواهند کرد.

مهدی طرفی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی - استان خوزستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: بعد از برگزاری انتخابات، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در خوزستان برای کمک به شکل گیری مجلسی قوی با تمام توان سعی به کمک نماینده‌های مجلس می‌کند.

وی افزود: با توجه به اولویت‌های امروز کشور، شورای ائتلاف در خوزستان حل مسائل معیشتی و اقتصادی مردم را با همکاری نماینده های مجلس در اولویت کاری خود قرار داده است و در همین راستا برای اولین بار معادل کمیسیون های مجلس شورای اسلامی، کمیسیون هایی تخصصی توسط شورای ائتلاف استان تشکیل شده است.

طرفی بیان کرد: این کمیسیون ها در موضوعات مختلف، نخبگان و اثرگذاران استان در زمینه های تخصصی را جمع کرده که مشکلات و چالش های استان را رصد کنند و برای حل آن راهکار هایی را پیشنهاد دهند.

وی گفت: این کمیسیون ها بر اساس نیاز ها و اولویت های استان با مشورت گیری از متخصصان و صاحب نظران، جوانان و اساتید دانشگاه کار تخصصی کرده و طرح ها و پیشنهاد های خود را به نمایندگان مردم ارائه خواهند کرد.

طرفی با بیان اینکه کمیسیون‌ها برای اولین بار به این شکل و به صورت تخصصی شکل گرفته، اظهار کرد: این کمیسیون‌ها می توانند نقشی مهم و راهبردی در حل مسائل استان و کشور ایفا کند؛ در هر کمیسیون کارگروه های تخصصی با موضوعاتی اولویت بندی شده در دستور کار قرار گرفته، این کمیسیون ها علاوه بر مشورت دهی به نمایندگان مجلس، آمادگی کمک به همه مسوولین استان را دارد.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی عنوان کرد: از نمایندگان مجلس هم انتظار هست، با حفظ انسجام و همبستگی خود از ظرفیت نیرو های متخصص در جهت حل مشکلات مردم کوشا باشند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار