کد خبر: ۱۲۳۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۷
پیام‌های ارسالی شما از طریق شبکه‌های اجتماعی؛
مهم‌ترین پیام‌های رسیده در تاریخ ۲۵ تیرماه از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف برای ما ارسال کرده‌اید.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ بیست و پنجم تیرماه در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است. 


ب

 



لطفاً یک کاری بنین کنکور سراسری تعویق بیفته خب ما بریم کنکور بدیم و فرض کنین که قبول شدیم وقتی سلامتی نباشد اون قبول شدن به چه درد ما میخوره؟ اون همه تلاشمان را فقط واسه یه روز از بین ببریم لطفاً کمک کنید.


 

ماسک‌هایی که در سطل زباله ریخته می‌شود بعضی از افراد سودجو آن‌ها را جدا نموده می‌شورند و اتو می‌کنند و می‌فروشند که این کار بیماری‌زاست بهتراست اطلاع‌رسانی شود که افراد قبل از اینکه پس از مصرف آن را قیچی نموده در سطل اشغال بیندازند که مورد مصرف مجدد قرار نگیرد.


 

باسلام خبری مربوط به یکی از جشنواره‌ها در گیلان در یکی از کانال تبلیغ شده آیا فقط تجمعات مردم در عروسی و عزا و مسجد باعث ازدیاد بیماری کرونا میشه باید جلوی هرگونه مراسمی گرفته شود.



خواهشا پیگیر این کارت ملی‌های هوشمند باشید یک سال گذشته هنوز تحویلم ندادن از کرج هستم تیرماه سال گذشته ثبت‌نام کردم حضوری هرچی هم کد پیگیری رو توی سایت می‌زنم میزنه منتظر ارسال باشید.


 

سلام. خواهشا به داد نگهبانان بانک مهر اقتصاد برسین. در سال ۹۴ نزدیکه ۵۰۰ نفر از طریق آزمون و مصاحبه وآزمایشات پزشکی استخدام بانک شدیم. ولی الآن که با بانک سپه ادغام شده. بانک سپه هر روز تهدید می‌کند بیاین قرارداده استانی به صورت روزمزد روزی ۷۰ تومن ببندین برین شعب بانک‌ها بگین واقعا نتیجه ادغام این بوده ... پیگیری کنید قضیه هفت تپه تکرار نشه ما نگهبانان مهر بعد از ۶ سال طبق قانون کار حقوق می‌گرفتیم الآن که با سپه ادغام شده سپه شمشیر رو از رو بسته. داره به نگهبانان مهر ظلم می‌کند خواهشا. پیگیری کنید سن ما از ۳۰ سال بالا رفته دیگه جایی به ما کارنمیدن


 

باسلام ما آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی از سال ۹۲ تاکنون که نزدیک به هفت سال می‌شود و با گذراندن دوره‌های ضمن خدمت و جهاد دانشگاهی وگذراندن سختی‌های بسیار در آموزش و کمبود امکانات و رفت و آمد‌ها که بعضا در روستا‌های دورافتاده بوده است.
سختی‌ها را با جان‌ودل خریدیم که شاید روزی ما هم عضوی از خانواده‌ی فرنگیان شویم و زحمات ما به نتیجه برسد. ما نیروی آموزش دیده و با تسهیلات بالا هستیم نیروی جوان وکارآمد. چرا تبعیض اگر به سواد باشد ما همه باسواد و مدرک عالی داریم چرا آموزش‌وپرورش از این نیروی تازه‌نفس واموزش دیده و باسابقه استفاده نمی‌کند. باید این را قبول کنیم که دیگر سوادآموزی وجود ندارد. ما تمام نیرو‌های نهضت خواستار حذف سال بندی هستیم. از شما عاجزانه درخواست یاری می‌کنیم، که شاید بتوانم به حق مسلم خود برسیم. با تشکر آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی ۹۲



دست‌کاری دولت در روند عادی بورس باعث بی‌عدالتی در رشد سهم‌های بنیادی شده لطفاً از مسئول مربوطه بپرسید چرا نزدیک دو ماه فقط سهم‌های دولتی رشد کردند آیا هدف دولت حذف سهم‌های بنیادی از بورس هست لطفاً بررسی کنید.



ما برای دوگانه‌سوز کردن خودرو شخصی خودمان از زمان گران شدن بنزین ثبت‌نام کردیم تو سایتی که وزارت صنعت گفت ثبت‌نام کردیم تا الآن وایستادیم که مجانی که اینا گفتن گازسوز بشه تازه سایت زده که میتونین رزرو نوبت کنین و گازسوز کنین، ولی به مراکز که مراجعه می‌کنیم میگن این سایت هیچ اعتباری نداره و آزاد برای شما محاسبه میشه که مبلغش هشت میلیون تومان ما اگر می‌خواستیم آزاد انجام بدیم همون موقع که بنزین گرون شد آزاد سه میلیون بود یا ما برای چی سایت ثبت‌نام کردیم الآن واقعاً سرگردانیم لطفاً پیگیری کنید کسی جوابگو باشه ما از بنزین آزاد زدن خسته شدیم منم یه کارگرم برای سر کار رفتن باید هرروز دو شهر را رد کنم حدود ۱۲۰ کیلومتر رفت و برگشت راه میرم لطفاً پیگیری کنید.



سلام این‌همه مردم گرانی رنج می‌برن جلو سود جویان گرفته نمی‌شود. روز به روز اجناس گران‌تر می‌شود، انگارنه‌انگار مسئولی در این مملکت هست. با این وضع کرونا، گران شدن هر روزه، مملکت رو روز به روز نابودتر می‌کند. به فکر باشید‌ای مسئولان‌ای مسئولان.



سال۹۸بهمن اعلام کردن به دوقلو‌ها برجی۴۰۰میدن من ثبت‌نام کردم بهزیستی الآن ۴ماهه می‌گذرد انگار ن انگار تلویزیون و رادیو خود رهبر اعلام کرد این خبر چند روز پیش رفتم فرمانداری موضوع رو گفتم. در جواب به من گفتن از این حرفا زیاد میزنند. شوهر من کارگر هست و خودم خانه‌دار با این وضع گرانی شرایط خرید شیر خشک لباس خیلی سخت شده برام


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار