کد خبر: ۱۲۳۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۷
احتمال بارش باران طی روزهای پایانی هفته در اصفهان، شکایت قضایی از وزیر نفت را پیگیری خواهیم کرد، سه مغازه در بازارچه نجف‌آباد دچار حریق شد، واکنش نورافکن به حواشی اخیر زردپوشان و اعمال محدودیت‌های ورودی شهر درچه از سمت آتشگاه؛ تیتر پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در روز گذشته بودند.

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته ( سه‌شنبه ۲۴ تیر ماه) را اینجا مشاهده می‌کنید:

احتمال بارش باران طی روزهای پایانی هفته در اصفهان

کارشناس مسؤول پیش‌بینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: از بعد از ظهر چهارشنبه و روز پنج‌شنبه بارش باران در اغلب نقاط استان دور از انتظار نیست.

شکایت قضایی از وزیر نفت را پیگیری خواهیم کرد

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون گفت: طبق ماده ۲۳۴، شکایت از وزیر نفت را پیگیری خواهیم کرد، اعتقاد داریم که آقای زنگنه هزینه زیادی برای مملکت به بار آورده و شکایت از طریق قوه قضائیه را نیز دنبال می‌کنیم.

سه مغازه در بازارچه نجف‌آباد دچار حریق شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف‌آباد گفت: آتش‌سوزی روز گذشته در بازارچه نجف‌آباد از یک مغازه کفش فروشی به دلیل اتصالی برق آغاز و به دو مغازه لباس فروشی مجاور در ضلع غربی سرایت کرد.

واکنش نورافکن به حواشی اخیر زردپوشان/ به خاطر آینده سپاهان، تیم را حمایت کنید

امید نورافکن، بازیکن تیم سپاهان با انتشار متنی در صفحه‌ شخصی مجازی خود به حواشی اخیر ایجاد شده در باشگاه سپاهان، واکنش نشان داد.

اعمال محدودیت های ورودی شهر درچه از سمت آتشگاه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان خمینی‌شهر گفت: طی چند روز آینده محدودیت‌هایی را در ورودی شهر درچه از سمت آتشگاه خواهیم داشت که این محدودیت‌ها برای عملیات حفاری شرکت‌های گاز و آب و فاضلاب در چهارراه شهید مطهری این شهر است.

برای مطالعه هر خبر روی عنوان آن کلیک کنید.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/ر/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار