کد خبر: ۱۲۳۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۸
استاندار گلستان گفت: برای سال جاری ۱۷۰ هزار تن دان مرغ در بین مرغداری‌های استان توزیع شده و مرغداری‌هایی که از دان دولتی استفاده می‌کنند ملزم به رعایت قیمت مصوب هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، هادی حق‌شناس در سیزدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی با تاکید بر اهمیت نظارت از سوی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای نظارتی اظهار کرد: ناظرین باید به طور مستمر بر قیمت کالاها در بازار نظارت داشته باشند و نظارت بر قیمت‌ها می‌تواند مانع اجحاف به مردم در بازار شود.

وی تصریح کرد: طی یک ماه گذشته از ۴۹ کالای اساسی که مورد رصد دستگاه‌های نظارتی قرار گرفته بیش از ۳۰ کالا دارای ثبات قیمت بودند و افزایش قیمت‌ها بیشتر در زمینه کالاهای ساختمانی نظیر سیمان و فولاد صورت گرفته است.

استاندار گلستان اضافه کرد: مقرر شد مرغداری‌هایی که از دان دولتی استفاده می‌کنند در رعایت قیمت مرغ با رقم مصوب همکاری لازم را داشته باشند.

* تلاش داریم عرضه دام در عیدقربان به صورت مستقیم و با نظارت کامل و اجرای پروتکل‌های بهداشتی صورت گیرد/ ۱۷۰ هزار تن دان مرغ در بین مرغداری‌های استان توزیع شد

حق‌شناس خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای تامین دام سبک و سنگین برای عید سعید قربان در نظر گرفته شود و تلاش داریم عرضه دام به صورت مستقیم و با نظارت کامل و اجرای پروتکل‌های بهداشتی صورت گیرد.

وی ادامه داد: برای سال جاری ۱۷۰ هزار تن دان مرغ در بین مرغداری‌های استان توزیع شده و مرغداری‌هایی که از دان دولتی استفاده می‌کنند ملزم به رعایت قیمت مصوب هستند.

لازم به ذکر است در این جلسه اداره کل صنعت معدن تجارت و جهاد کشاورزی گزارشی از اجرای طرح حمایتی گوجه‌فرنگی، آخرین وضعیت تامین و توزیع مرغ و تخم مرغ، بررسی وضعیت تولید و تامین دام زنده برای عید سعید قربان و بررسی وضعیت گوشت قرمز ارائه کردند و پیرامون آن در بین اعضا تبادل نظر صورت گرفت.

انتهای پیام/2307/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار