کد خبر: ۱۲۳۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۸
مهدی پاشازاده در حالی هدایت شاهین شهرداری بوشهر را بر عهده گرفت که همین چند هفته قبل به‌عنوان سرمربی سپیدرود رشت انتخاب‌شده بود و مدیرعامل باشگاه رشتی نیز به‌شدت مخالف جدایی او بود.

مدیر رسانه‌ای تیم سپیدرود رشت دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره با حرکت غیراخلاقی و غیرحرفه‌ای مهدی پاشازاده و قرارداد با  تیم بوشهری اظهار کرد: باشگاه شاهین شهرداری بوشهر با مربی که با یک تیم قرارداد دارد وارد مذاکره شده و شب مسابقه با گل ریحان البرز با مربی سپیدرود جلسه برگزار کرد.

 
رادنی دیدار با بیان اینکه ایشان با آقای ناظمی مفصل صحبت کرده بودند و با مخالفت روبرو شده بودند، افزود: 
قرار بود امروز در تمرینات سپیدرود حاضر شوند و بدون هماهنگی باشگاه به بوشهر رفتند و با این تیم قرارداد بستند، ایشان علاوه بر قانون، اصول جوانمردی و اخلاق را زیر پا گذاشتند.

وی حرکت پاشازاده را بازی با احساسات هواداران دانست و بیان کرد: درست نیست که با احساسات یک تیم پرهوادار و یک شهر کاملاً فوتبالی بازی شود و به خاطر حق باشگاه سپیدرود و دفاع از حیثیت فوتبال گیلان این شکایت را تا انتها پیگیری می‌کنیم.

مدیر رسانه‌ای تیم سپیدرود رشت با بیان اینکه در هیچ کجای فوتبال دنیا یک مربی یا بازیکن بدون اجازه امکان مذاکره با تیم دیگری را ندارد گفت: این عدم حرفه‌ای گری تیم تازه تأسیس شاهین بوشهر را نشان می‌دهد و نام شاهین را یدک می‌کشد درحالی‌که شاهین یک مکتب در فوتبال ایران است و مسؤولان این تیم به خاطر جذب تماشاگر این نام را به تیم خود اضافه کردند و هرگز هیچ باشگاهی که خود را تحت مکتب شاهین می‌داند تن به این‌چنین بی‌اخلاقی‌هایی نمی‌دهد.

وی با اشاره به جریمه سنگین چنین حرکاتی در فوتبال جهان افزود: آقای پاشازاده وکیل باشگاه بوشهری مدعی هستند که قراردادشان با سپیدرود را فسخ کرده‌اند و برفرض  اینکه این قرارداد امروز فسخ‌شده باشد  این قرارداد امروز فسخ‌شده ولی شب قبل از مسابقه با گل ریحان البرز که فسخ نشده بود؛ درحالی‌که اصلاً چنین چیزی صحت ندارد.

به گزارش فارس، پاشازاده برای پیوستن به تیم بوشهری قراردادش را با سپیدرود فسخ نکرد و بدون توافق و رضایت این باشگاه جدا شد.

به همین دلیل باشگاه سپیدرود رشت که این قرارداد را غیرقانونی می‌داند، قصد دارد از مهدی پاشازاده و باشگاه شاهین شهرداری بوشهر شکایت کند و درصورتی‌که مستندات باشگاه رشتی مورد تأیید قرار بگیرد، جریمه سنگینی در انتظار شاهین شهرداری و پاشازاده خواهد بود.  

انتهای پیام/۳۳۸۹

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار