کد خبر: ۱۲۳۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
دکتر واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری طی نامه ای از مدیران عامل بانک ها برای شرکت در جلسه شورای هماهنگی بانک های کشور در مازندران که با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و کارآفرینان و فعالان اقتصادی این استان برگزار شد، قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی روز 29 خرداد با سفر به استان مازندران در جلسه شورای هماهنگی بانک ها که با حضور دکتر دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی، معاونان این وزارتخانه، مدیران عامل بانک های دولتی و خصوصی، روسای سازمان های مالیاتی، گمرک و بیمه ، تنی چند از نمایندگان مجلس ، معاونان استاندار و کارآفرینان و فعالان اقتصادی استان مازندران برگزار شد، شرکت کرد.
بر اساس این گزارش، خدارحمی همچنین با حضور در کارگروه تخصصی بانکی به مشکلات و درخواست های کارآفرینان و فعالان اقتصادی استان مازندران رسیدگی کرد.
همچنین معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور طی نامه ای از عملکرد بانک کشاورزی در ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و مساعدت اثربخش در اجرای تکلیف بند ب تبصره 16 قانون بودجه سال 1398قدردانی کرد.
دکتر وحید قبادی دانا معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی در این نامه از اهتمام روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی و کارکنان این بانک در ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و مساعدت اثربخش در اجرای تکلیف بند ب تبصره 16 قانون بودجه سال 1398 که منجر به تحقق برنامه های کارآفرینی و اشتغال جامعه هدف تحت پوشش سازمان بهزیستی شده است، قدردانی کرد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: