کد خبر: ۱۲۳۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷
مدیرعامل باشگاه استقلال از پرداخت مطالبات سرمربی پیشین تیم فوتبال این باشگاه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، احمد سعادتمند در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه استقلال، درخصوص اخبار مربوط به محرومیت این باشگاه از سه پنجره نقل و انتقالاتی، گفت: در ابتدا باید بگویم که بخش اعظم پول بویان آماده است و محرومیت استقلال صحت ندارد. ما پرونده‌های زیادی در فیفا داشتیم که شش پرونده را از طریق مطالبات فیفا پرداخت کردیم. روز گذشته (سه‌شنبه) هم ایمیلی از فیفا دریافت کردیم که باید طلب بویان را پرداخت کنیم. البته 90 درصد طلب وی آماده پرداخت است و بقیه این رقم هم پرداخت می‌شود. 

وی افزود: حجم پرونده‌های باشگاه استقلال زیاد است و ما یک کارگروه حقوقی قوی در این خصوص استخدام کرده‌ایم. متاسفانه باشگاه استقلال طی دو سال گذشته در 77 پرونده، فقط در سه پرونده برنده شده است.

مدیرعامل استقلال درباره پرونده بویان توضیح داد: در این خصوص در حال مذاکره با فیفا بودیم و منتظر تاییدیه‌های لازم از طریق فیفا بودیم که آقای اورس هائفلین، مدیر امور مالی فیفا از هفته گذشته به مرخصی رفته است. خانم پاتریشیا کوهن در طول این مدت جایگزین او شده  که طی دو روز گذشته از طریق ایمیل با ما مکاتبه داشت. او از ما پرسیده بود که چرا به‌ جای شماره حساب آقای نایدنف، شماره حساب وکیل او را ذکر کردیم که ما جواب دادیم که وکیل بویان از این بازیکن، وکالتنامه دارد تا پول را دریافت کند و وکالتنامه او را نیز برای فیفا ارسال کردیم. به زودی مبلغ 200 هزار دلار از مطالبات بویان را از طریق فیفا پرداخت می‌کنیم و مابقی آن نیز با تلاش بنده و هیئت‌مدیره محترم باشگاه به زودی پرداخت خواهد شد.

سعادتمند در پایان درباره بحث‌های پیرامون وینفرد شفر هم گفت: در این پرونده موفق شدیم با تعامل مناسب، دو ماه از خود شفر  زمان بگیریم. فیفا در ایمیلی روز گذشته به ما اعلام کرد 30 روز برای پرداخت مطالبات 600 هزار دلاری شفر مهلت داریم که این مبلغ نیز از طریق کارگزار، هیئت‌‌‌مدیره محترم و بنده در حال آماده شدن است و انشاءالله این مبلغ در موقع مقرر شده پرداخت خواهد شد. بنابراین ما قبل از زمان پنجره نقل و انتقالاتی، با پرداخت این مبالغ هیچ مشکلی نخواهیم داشت و پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه باز خواهد بود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار