کد خبر: ۱۲۳۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷

معین الدین سعیدی سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص واردات نهاده‌های دامی و تعادل بخشی قیمت مرغ، گفت: در زمینه تثبیت قیمت مرغ و تخم مرغ کمیسیون کشاورزی مجلس نشستی با معاونین وزارت صنعت، معدن و تجار برگزار کرده است.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ارز مورد نیاز واردات نهاده‎‌های دامی به میزان کافی تخصیص داده نشده است ادامه داد: نهاده‌های وارداتی برخی از شرکت‌ها که تحریم‌ها را نیز دور زده‌اند، در بنادر کشور رسوب کرده و ترخیص نمی‌شود.

ذرت

 

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اعضای کمیته تخصصی کمیسیون کشاورزی نشست‌های مختلفی در زمینه تامین نهاده‌های دامی برگزار کرده است، عنوان کرد: اعضای کمیته ویژه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی بیشتر وضعیت رسوب و عدم ترخیص نهاده‌های دامی بعد از ظهر امروز به بندر امام خمینی‌(ره) سفر می‌کنند.

وی با بیان اینکه بخشی از مشکلات به وجود آمده در مسیر واردات نهاده‌های دامی به دلیل ناهماهنگی بین بخشی دستگاه‌های اجرایی است، گفت: کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تلاش می‌کند در قالب کارگروه‌های تخصصی و مشخص ناهماهنگی‌های بین بخشی دستگاه‌ها را به حداقل برساند./

پایان پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار