کد خبر: ۱۲۳۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۱
دستاوردهای صنعتی و تجاری گروه پاکشوما در راستای کمپین لیاقت این برند در سال 1399 با هدف معرفی سری های جدید ماشین ظرفشویی و همینطور معرفی خطوط تولید ماشین ظرفشویی (طراحی و تولید از ورق آهن تا محصول کامل) و مرکز تحقیق و توسعه این گروه معرفی گردید.

پاکشوما، نخستین و تنها تولیدکننده ماشین ظرفشویی در ایران

دستاوردهای صنعتی و تجاری گروه پاکشوما در راستای کمپین لیاقت این برند در سال 1399 با هدف معرفی سری های جدید ماشین ظرفشویی و همینطور معرفی خطوط تولید ماشین ظرفشویی (طراحی و تولید از ورق آهن تا محصول کامل) و مرکز تحقیق و توسعه این گروه معرفی گردید.

مهرداد نیکزاد ، مدیر بازاریابی کلیه برندهای این گروه بازدیدو مشاهده وب سایت گروه پاکشوما WWW.PAKSHOMA-GROUP.COM   و مطالعه میراث برند پاکشوما و فرهنگ  و ارزشهای  این برند اصیل ( باعنوان پاکشوما کالچر) را توصیه کرد.

نیکزاد، عنوان کرد که مولفه های پاکشوما کالچر عبارتند از صداقت ، شفافیت ( صفات اخلاقی) و انطباق پذیری ، چابکی (صفات حرفه ای). در همین راستا مزیت های رقابتی گروه پاکشوما را در این 4 مولفه برای مخاطبان تحلیل کرد. ایشان در ادامه بیانات خود دستیابی پاکشوما به زیرساخت تولید در وسعت 200.000 مترمربع را یک پدیده استثنایی در صنعت لوازم خانگی ایران از زمان شکل گیری تا الان دانست.

 وی عنوان کرد در راستای انطباق پذیری و چابکی گروه پاکشوما ، ما برآن شدیم که استراتژی زیرساخت محصولات جدید کولرگازی، انواع یخچال فریزر، انواع جاروبرقی، انواع ماشین ظرفشویی و همینطور انواع ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک و خبر جدیدتر اینکه سبد نسبتا کاملی از لوازم خانگی کوچک تحت برند PAKSHOMA & KITCHEN  را در آینده نزدیک عرضه کنیم.

مدیر بازاریابی این گروه صنعتی اعلام کرد که به احترام مخترع ماشین ظرفشویی در دنیا ، خانم ژوزفین کوچران برند پاکشوما نام یکی از سری های ماشین ظرفشویی تولیدی این برند در ایران را با عنوان سری ژوزفین JOSEPHINE COCHRANE   به بازار عرضه کرده است. ایشان عنوان نمود که از ماه آینده تمام رسانه های محیطی پاکشوما در سراسر ایران که بالغ بر 120 بیلبرد میباشد به معرفی این سری با اسلوگان (شعار) همه ظرف حریف خواهد پرداخت. اشاره این شعار به امکان شستشوی 168 پارچه ظروف آشپزخانه اعم از کریستال ، بلورجات ، ماهیتابه و ظروف پخت غذا فقط در 30 دقیقه و آنهم تنها با حدودا 9 لیتر آب میباشد.

نیکزاد، در ادامه کنفرانس بیان داشت که تحلیل های ما از الگوی مصرفی خرید لوازم خانگی خانوارهای ایرانی و تغییرات جغرافیایی ایران نشانگر این است که ماشین ظرفشویی به تدریج در حال تبدیل شدن به یک کالای ضروری و اسای است ولی در حال حاضر حدود 10 درصد ایرانی ها از این محصول در منازل خود استفاده میکنند که به دلیل صرفه جویی در مصرف آب ، مواد شوینده و درصد بالای قارچ زدایی و میکروب کشی استفاده از ماشین ظرفشویی بیشتر خواهد شد.

لازم به ذکر است که گروه پاکشوما در حال حاضر اولین و تنها تولید کننده ماشین ظرفشویی از ورق آهن تا یک محصول کامل با ظرفیت تولیدی 300.000 دستگاه در سال میباشد و همینطور بزرگترین مرکز تحقیق و توسعه R&D  برای طراحی صنعتی و مهندسی لوازم خانگی بزرگ و کوچک را ایران دارا است.

در آخر نیز مدیر بازاریابی این گروه لوازم خانگی عنوان نمود، انتقال تکنولوژی در زمینه ایجاد زیرساخت طراحی صنعتی و تولید ماشین ظرفشویی با همکاری شرکت های اروپایی CANDY – HOOVER GROUP   ایتالیا و گروه بزرگ MIDEA  آسیا انجام شده است که در همین راستا پاکشوما به عرضه 6 مدل متنوع از انواع ماشین ظرفشویی به بازار ایران پرداخته است.

نیکزاد عنوان نمود با توجه به فن آوری ها و زیرساخت های انجام شده در زمینه ماشین ظرفشویی هدف ما تصاحب بیش از نیمی از سهم بازار این گروه محصول تا پایان سال آینده است.

نیکزاد در پایان جلسه عنوان نمود پیرو کنفرانس قبلی گروه پاکشوما به استحضار مردم ایران میرسانیم که تا پایان سال محصولات یکی از برندهای بزرگ و مشهور اروپایی را در کارخانه پاکشوما تولید و عرضه میکنیم.                                                                                            

لازم به ذکر است که فروشگاه اینترنتی گروه پاکشوما تنها فروشگاه رسمی اینترنتی این گروه بزرگ لوازم خانگی برای فروش مستقیم کالا به مصرف کنندگان میباشد که امکان ویژه ای با همکاری بانکها برای خرید لوازم خانگی به شکل اقساط بلند مدت و بهره کم برای زوج های جوان جهت تامین جهیزیه و دیگر ایرانیان عزیز فراهم آورده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: