کد خبر: ۱۲۴۲۷۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
مدیرعامل بانک ملی ایران بر ضرورت رعایت حداکثری فاصله گذاری اجتماعی در واحدهای این بانک تاکید کرد و ضمن درخواست از مشتریان برای استفاده از خدمات غیرحضوری این بانک، گفت: خدمات بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران بسیار پیشرفته است و با وجود آنها، بخش قابل توجهی از مشتریان نیازی به مراجعه حضوری ندارند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده در جلسه بررسی عملکرد سه ماهه واحدهای این بانک که با حضور اعضای هیات مدیره و سایر مدیران ارشد به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، خاطرنشان کرد: ویروس کرونا بر همه امور سایه افکنده و ما باید با حداکثر توان خود با آن مقابله کنیم.
به گفته وی، ضدعفونی کردن سطوح، استفاده از اقلام بهداشتی مانند ماسک و دستکش و نیز جلوگیری از تجمع می تواند نقش قابل توجهی در قطع زنجیره انتقال کرونا داشته باشد.
او همچنین اپلیکیشن های بانک ملی ایران مانند بام، بله و نشان را بهترین بستر برای ارائه خدمات بانکی مبتنی بر اینترنت خواند و افزود: با وجود این امکانات، حقیقتا در بسیاری از موارد حضور در شعب بانک غیرضروری است.
حسین زاده همچنین بر لزوم جذب منابع ارزان قیمت به منظور افزایش درآمدزایی و سوددهی بانک تاکید کرد و گفت: منابع جاری، پرداخت تسهیلات خرید دین، صدور ال سی داخلی در کنار سایر خدمات کارمزدی می تواند علاوه بر ارائه خدمات مطلوب به مشتریان، بخش درآمدی بانک را نیز به خوبی تقویت کند.
مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه به لزوم پیشرفت پروژه ادغام شعب ناکارآمد یا نزدیک به هم اشاره کرد و گفت: در شرایطی که بانک انواع محصولات خدمات غیرحضوری را دارد، حبس منابع در قالب تملیک یا اجاره شعب معنایی ندارد و روند کاهش شعب باید با قوت ادامه یابد.
وی همچنین جذب بیش از یک هزار نفر نیروی جدید در این بانک را به مثابه تزریق خون تازه به رگ های سازمان خواند و از کارکنان با سابقه خواست در آموزش این افراد کوتاهی نکنند.
در این جلسه، ناصر شاهباز عضو هیات مدیره بر لزوم رعایت شاخص های ابلاغی همچون قیمت تمام شده پول تاکید کرد.
کاووس ایرج پور دیگر عضو هیات مدیره نیز استفاده حداکثری از ابلاغیه جدید برای تسویه بدهی به صندوق ذخیره ارزی و نیز پیگیری وصول مطالبات معوق را خواستار شد.
عباس شفیعی عضو دیگر هیات مدیره هم تاکید کرد که همه واحدهای بانک باید پروتکل های بهداشتی مرتبط با کرونا را با جدیت رعایت کنند.
مسعود خاتونی عضو هیات مدیره بانک نیز از راه اندازی سامانه ای جدید خبر داد که با پیاده سازی آن، بخش قابل توجهی از مراجعات به شعب کاهش می یابد.
محمود شایان نیز به عنوان دیگر عضو هیات مدیره از همه واحدهای بانک خواست پرداخت تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا را در اولویت امور خود قرار دهند.
جمعی از مدیران امور، روسای ادارات امور شعب و روسای ادارات کل نیز در این جلسه به طرح دیدگاه های خود درباره مسائل بانک پرداختند.
همچنین ادارات امور شعب سیستان و بلوچستان، کرمان و بوشهر، حوزه های 3 گناوه، رامهرمز و تربت جام، شعب ممتاز قم، مشهد و اصفهان و شعب مستقل بورس، میرداماد و فردوسی به عنوان رتبه های برتر عملکرد سه ماهه نخست معرفی شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر: