کد خبر: ۱۲۴۲۸۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
حمید تفرشی مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با دکتر بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران و اسد گرامی مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران از توجه و رسیدگی این بانک به امور ایثارگران تقدیر نمود.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: وی ضمن بیان مطلب فوق گفت: عملکرد این بانک در اجرای قوانین مربوط به ایثارگران، ملاقات مستمر با خانواده‌های آنان و اجرای برنامه‌های فرهنگی جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ارزشمند می‌باشد.
تفرشی در ادامه خواستار افزایش تعامل بین شرکت‌های مجموعه وزارت برای رفع مشکلات ایثارگران شد.
شیری در این دیدار با تأکید بر ضرورت ارتقاء جایگاه اداری و اجتماعی ایثارگران و لزوم استفاده از توانمندی های آنان در پیشبرد برنامه‌های بانک اظهارداشت: اجرای قوانین مربوط به ایثارگران و لحاظ نمودن سهمیه آنان در استخدام ها در این بانک بخوبی اجرا می‌شود و دستورات لازم در راستای اولویت ایثارگران در برخورداری از امکانات رفاهی و تسهیلاتی صادر شده است.
همچنین گرامی در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت‌های مدیرعامل در راستای تجلیل و تکریم ایثارگران و توجه و عملیاتی نمودن امتیازات قانون برنامه ششم توسعه تصریح کرد: این بانک در اجرای قوانین و رسیدگی به مشکلات ایثارگران همواره از سازمان‌های پیشگام بوده و مراجع ذیربط نیز از عملکرد این بانک رضایت کامل دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر: