کد خبر: ۱۲۴۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۷
پرواز مسافربری هواپیمای ماهان به مقصد بیروت، اندکی پیش از فرود مورد تهاجم یک هواپیما جنگنده قرار گرفت. برخی منابع خبری نیز گفته‌اند که یک جنگنده‌ای آمریکایی برای هواپیمای ایران در حریم هوایی سوریه مزاحمت ایجاد کرده است. یکی از مسافران هواپیما به شهادت رسیده است.

حمله جنگنده اسرائیلی به هواپیمای ایرانی در آسمان سوریه

 
پرواز مسافربری هواپیمای ماهان به مقصد بیروت، اندکی پیش از فرود مورد تهاجم یک هواپیما جنگنده قرار گرفت.

در حالیکه برخی منابع خبری از اسراییلی بودن این جنگنده خبر داده اند، گفته می شود احتمال دارد این هواپیما امریکایی باشد.

به نوشته خبرگزاری ایلنا، در اثر این تهاجم، هواپیمای ایرانی مجبور به فرود سریع شد که در اثر آن تعدادی از مسافران آسیب دیدند. حال یکی از مصدومان مساعد نیست.

خبرگزاری ایرنا نیز در همین باره نوشته است: برخی منابع پنجشنبه شب گزارش دادند، یک فروند هواپیمای شرکت ماهان که در حال فرود در فرودگاه بیروت بوده با مزاحمت جنگنده‌های به احتمال زیاد رژیم صهیونیستی مواجه شده و فرود اضطراری داشته است. برخی از کاربران لبنانی در توییتر با انتشار تصاویر داخل هواپیمای مسافربری که گفته می شود متعلق به شرکت ماهان است، گزارش دادند به دلیل فرود اضطراری برخی از مسافران دچار آسیب سطحی شدند. هنوز جزئیات بیشتری گزارش نشده است.

خبرگزاری فارس نیز نوشت: رویترز پنجشنبه‌شب گزارش داد که بک فروند جنگنده رژیم صهیونیستی با نزدیک شدن به هواپیمای مسافربری ایران در آسمان سوریه، برای آن ایجاد مزاحمت کرده است. با این حال، یک منبع در هواپیمایی لبنان به شبکه خبری المیادین لبنان گفت به نظر می‌رسد جنگنده‌ای که برای هواپیمای مسافربری ایران در حریم هوایی سوریه مزاحمت ایجاد کرده آمریکایی بوده است.

حمله جنگنده اسرائیلی به هواپیمای ایرانی در آسمان سوریه| یک نفر کشته شد؛ چندین نفر مجروج شدند

منبع مذکور گفت که هواپیمای ماهان در مسیر خود به سمت فرودگاه بیروت بوده که جنگنده‌‌های مهاجم به آن، نزدیک شده است و خلبان مجبور شده است سرعت هواپیما را به صورت ناگهانی کاهش دهد که این مسئله باعث زخمی شدن شماری از سرنشینان این هواپیما شده است.

آسیب دیدن برخی مسافران تهران-بیروت

خبرگزاری ایسنا نیز نوشته است: دقایقی پیش خبری مبنی بر آسیب دیدن برخی مسافران پرواز ۱۱۵۲ هواپیمایی ماهان به دلیل حرکت خطرناک و تهدیدآمیز جنگنده های صهیونیستی منتشر شد. برخی از مسافران این پرواز در ویدیو کلیپی که در فضای مجازی منتشر شده، می گویند که به دلیل حرکت خطرناک و تهدیدآمیز این جنگنده ها، خلبان هواپیمای ماهان مجبور به کاهش شدید ارتفاع شده و به همین دلیل برخی از آن‌ها آسیب دیدند.

چند روز پیش خبری در سایت هواپیمایی ماهان منتشر شده بود که پروازهای تهران- بیروت از دوم مرداد آغاز می شود.


شهادت یکی از مسافران هواپیمای ماهان

شبکه خبری المیادین گزارش داد که یکی از مسافران هواپیمای مسافربری ماهان به دلیل فرود اضطراری شدید به شهادت رسیده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار