کد خبر: ۱۲۴۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
یک مرد ۷۰ساله هندی با خانواده‌ای ۱۸۰نفری نامش را به صدر رسانه‌های محلی و بین‌المللی به عنوان صاحب بزرگ‌ترین خانواده جهان برد.

یک مرد ۷۰ساله هندی با خانواده‌ای ۱۸۰نفری نامش را به صدر رسانه‌های محلی و بین‌المللی به عنوان صاحب بزرگ‌ترین خانواده جهان برد.

خانواده ۱۸۰نفری این مرد هندی که «زیونا» نام دارد در یک کاخ بزرگ چهار طبقه با ۱۰۰ اتاق زندگی می‌کنند.

زیونا که رهبر یک طایفه مذهبی هندی است با ۳۹ زن ازدواج کرده و ۱۴ عروس و ۳۳ نوه دارد.

زیونا که طایفه‌اش در سال ۱۹۴۲ تشکیل شده به رسانه‌های این کشور گفت: من خود را به دلیل داشتن ۳۹ همسر بسیار خوشبخت می‌دانم. من صاحب بزرگ‌ترین خانواده جهان هستم و قصد دارم زنان بیشتری هم بگیرم.

او در این باره افزود: من اولین بار در سن ۱۷ سالگی ازدواج کردم و قصد ندارم دست از ازدواج کردن بردارم. از این رو تصور می‌کنم در آینده به ایالات متحده هم بروم و در آنجا همسر جدیدی پیدا کنم.

اطرافیان این خانواده به رسانه‌ها گفتند: این خانواده برای یک وعده شام ۳۰ عدد مرغ، ۶۰ کیلو سیب‌زمینی و ۱۰۰ کیلوگرم برنج مصرف می‌کنند، به همین خاطر برای تامین مایحتاج‌شان اکثر سبزیجات و میوه‌جات خود را در باغچه کاخ می‌کارند و پرورش می‌دهند.

محصولات آنها اسفناج، کلم‌پیچ و بروکلی است، زیونا همچنین از منبع کمک‌هایی که اعضای طایفه‌اش به او می‌کنند بقیه مخارج خانواده‌ را تامین می‌کند.

گفته می‌شود زیونا با ۱۰ همسر طی یک سال ازدواج کرد. او معمولاً همسران خود را از میان زنان فقیر روستاهای مجاور انتخاب می‌کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار