کد خبر: ۱۲۴۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
مخاطبان سامانه «فارس من» با ثبت سوژه‌ای تحت عنوان «پیگیر قانون تسری فوق‌العاده سازمان زندان‌ها باشید» خواهان اجرای این قانون از سوی مسؤولین مربوطه هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ قانون تسری فوق‌العاده کارمندان در سال ۱۳۹۱ توسط مجلس شورای اسلامی تصویب و به تأیید شورای نگهبان رسید و سپس برای اجرا به دولت ابلاغ شد.

 

دولت هم تأمین پرداخت این مصوبه را به سازمان زندان‌ها موکول کرد و متأسفانه این سازمان نیز از تأمین اعتبار شانه خالی کرد و این گونه شد که کارکنان این بخش 8 سال است که در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

 

در همین راستا سردبیران «فارس من» با ثبت سوژه‌ای تحت عنوان «پیگیری قانون تسری فوق‌العاده سازمان زندان‌ها باشید» که با 5700 حامی به امضاء رسید، خواستار پیگیری آن از خبرگزاری فارس شدند.

 

 

بنابراین خبرنگار فارس طی گفت‌وگویی که با سردبیر ثبت‌کننده این سوژه داشت در جریان مشکلات‌شان قرار گرفت که در زیر به قسمتی از آن اشاره می‌کنیم.

 

سردبیر این سوژه در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، گفت: متأسفانه با تصویب قانون تسری فوق‌العاده خاص سازمان پزشکی قانونی به سازمان دامپزشکی و سازمان زندان‌ها، ۸ سال است که این قانون اجرایی نشده و حقوق پرسنل زندان‌ها که با آسیب‌‌های روحی، روانی و انواع بیماری‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند در این چند سال ضایع شده است.

 

وی در ادامه علت عدم اجرای قانون تسری فوق‌العاده خاص کارکنان زندان‌ها را جویا شد و اظهار داشت: ما خواهان اجرای این قانون که مصوب سال 1391 است را از سوی مسؤولین ذیربط هستیم.

 

خبرنگار فارس همچنان پیگیر این موضوع در جهت رفع دغدغه مخاطبان «فارس من» از سوی مسؤولین ذیربط است.

 

انتهای پیام/ع

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار