کد خبر: ۱۲۴۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
در راستای تداوم سیاست های حمایت از حقوق مصرف کننده و الزام به انجام مسئولیت های اجتماعی، شرکت فرنان پس از تولید پنیر پیتزا با فرمولاسیون ویژه سلامت محور توسط مشاوران با تجربه ایتالیایی، اقدام به فروش ویژه محصولات خود در فروشگاه های رفاه، جانبو، شهروند، اتکا و هایپرمی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت فرنان، این محصولات شامل پنیر پیتزا ، خمیر پیتزا، خمیر یوفکا، خمیر پیراشکی ، سیب زمینی، فلافل و … می باشد که با تخفیف ویژه به مشتریان عرضه خواهد شد.
شرکت فرنان یکی از برترین تولید کنندگان کشور در صنعت پنیرپیتزا و محصولات خمیری در ایران و منطقه می باشد که با استفاده از آخرین متدها و تکنولوژی های روز دنیا و الزام کامل عوامل اجرایی و تولیدی شرکت به موازین و پروتکل های بهداشتی ، مشغول خدمت رسانی و تولید می باشد.
شایان ذکر است که فرنان در جهت افزایش رضایت مصرف کنندگان نسبت به طعم واقعی پنیر پیتزا و سایر محصولات خود و همچنین تعهد سازمانی در قبال سلامت عمومی جامعه و مصرف کنندگان، از مشاوران مطرح ایتالیایی برای فرمولاسیون محصولات غذایی خود استفاده می کند. WWW.FARNAN.IR

نام:
ایمیل:
* نظر: