کد خبر: ۱۲۵۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۳
یادداشت/ سپیده رضایی
نقش و سهم بانوان در نظام یک نقش فوق العاده و ممتاز است. هم‌چنان که دراصل انقلاب نقش بانوان ما ممتاز بود که پرداختن به این مقوله آنچنان که حق مطلب ادا شود در این زمان محدود نمی‌گنجد.

گروه استان‌های دفاع‌پرس - سپیده رضایی؛ مسئله زن و خانواده برای کشور جزء مسایل درجه‌ی یک است. نقش و سهم بانوان در نظام یک نقش فوق‌العاده و ممتاز است. هم‌چنان که در اصل انقلاب نقش بانوان ما ممتاز بود که پرداختن به این مقوله آنچنان که حق مطلب ادا شود در این زمان محدود نمی‌گنجد.

دوران سخت انقلاب، دوران جنگ و... نقش بانوان خیلی ممتاز و مؤثر بود. مادران شهدا، همسران شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس فوق العاده در این خصوص حماسه افرینی کردند. که اگر مقاومت، صبر و پایداری این بزرگواران نبود به جرأت می‌توان گفت وضعیت به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.

بنابراین مسئله‌ی خانواده بسیار مهم و پایه‌ی اصلی در جامعه است. سلول اصلی جامعه نهاد خانواده است و بدون بهره‌مندی کشور از نهاد خانواده‌ی سالم، بانشاط و سر زنده امکان ندارد پیشرفت کند. همسران همراه و پایدار می‌توانند خانواده مقاوم و پایدار را پایه‌ریزی و بنا کنند و با حفظ حریم در تمام عرصه‌ها حضور یابند و در کنار مردان نقش آفرینی کنند.

لذا در شرایط کنونی جامعه که دشمنان، خانواده و زن ایرانی را نشانه گرفته‌اند بانوان دلیر، فهیم و اصیل ما باید کما فی‌السابق به زیبایی نقش خود را ایفا کنند و در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی، فرزندآوری، ترویج و بازگشت به سبک زندگی ایرانی اسلامی، ترویج ازدواج آسان، انسجام پیوند کانون خانواده به‌ منظور کاهش طلاق و... نقش آفرینی کنند.

چراکه الگوی ما بانوان در کلیه شئون زندگی، خانواده موفق حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) است از خداوند متعال خواهانم پیوسته یار و یاور بانوان عفیف، نجیب، مقاوم و صبور باشد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار