کد خبر: ۱۲۵۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
گروه استان‌ها - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در راستای احداث ۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن برای اقشار ضعیف جامعه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته و تأمین منابع آن مشخص شده است.

صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: اهمیت به وضعیت معیشتی خانواده‌های کم‌درآمد و ضعیف جامعه یکی از اولویت‌های اساسی و مهم مجلس است که در این زمینه از دولت انتظار می‌رود برنامه‌ریزی‌های اساسی داشته باشد.

وی با اشاره به این که امیدواریم سوءمدیریت‌ها برای کنترل وضعیت موجود کاهش یابد بیان کرد: کم‌کاری برای مسئولان به هیچ عنوان قابل قبول نیست و باید در راستای ارائه خدمات به مردم و حل مشکلات و دغدغه‌های آنان برنامه‌ریزی اساسی انجام یابد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در راستای احداث 4 هزار و 500 واحد مسکن برای اقشار ضعیف جامعه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته و تأمین منابع آن مشخص شده و تسهیلات کم ‌بهره با زمین رایگان در اختیار این قشر قرار می‌گیرد که در این زمینه پیگیری‌های مجلس نتیجه داده است.

بدری تصریح کرد: طرح مالیات از خانه‌های خالی نیز برقرارکننده عدالت مالیاتی در سطح کشور است که انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه شاهد خروجی‌های مطلوب  باشیم و با توجه به این که برخی شرایط خانه‌دار شدن حتی در ابعاد 12 متر را نیز ندارند برخی دیگر در کشورهای دیگر همچون ترکیه خانه‌های لاکچری دارند.

وی اظهار کرد: در راستای کاهش و کنترل نرخ ارز نیز باید برنامه‌ریزی اساسی انجام یابد چرا که شرایط فعلی قابل قبول نبوده که به همین منظور برنامه‌های ویژه‌ای برای کاهش نرخ ارز تدوین شده و در حال عملیاتی‌سازی آن هستیم.

نماینده مردم اردبیل در مجلس ادامه داد: مطالبه‌گری مجلس برای دغدغه‌های مردم یک اولویت اساسی است و در این زمینه اجازه هیچ سوءاستفاده و دلالی به برخی افراد داده نمی‌شود و برای حل مشکلات مردم باید اقدامات مناسبی انجام یابد.

بدری افزود: اردبیل از نبود زیرساخت‌های جاده‌ای و ریلی رنج می‌برد که در راستای فراهم‌سازی برنامه‌های توسعه‌ای در این زمینه نیز اقدامات مناسبی انجام می‌یابد  و حق آبه اردبیل از ارس و قزل اوزن به اردبیل برگردانده می‌شود.

انتهای پیام/132/ی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار