کد خبر: ۱۲۵۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
معاون اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری از قربانی ٢٠ راس گوسفند، آزادی زندانیان و توزیع بسته معیشتی و بسته تحصیلی در دهه ولایت توسط این اداره خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی مهرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به برنامه‌های قربان تا غدیر در اداره اوقاف و امور خیریه گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری به تبع سازمان اوقاف و امور خیریه و ابلاغیه‌های مورد نظر، برنامه‌های مختلفی در ایام دهه ولایت و امامت دارد.

معاون اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دعای عرفه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ١٥ بقعه شاخص و رو باز استان برگزار می‌شود.

مهرابی توضیح داد: به ائمه جمعه و جماعات استان پیشنهاد داده شده که بقاع متبرکه امکان برگزاری نماز عید قربان را در فضای رو باز دارد و اگر شرایط برگزاری مراسمات را با رعایت دقیق پروتکل‌ها دارند اعلام کنند.

وی بیان کرد: ٢٠ راس گوسفند با کمک خیرین و نظارت دامپزشکی در استان در روز عید قربان به نیت سلامتی امام زمان (عج) و نابودی ویروس منحوس کرونا ذبح و قربانی و گوشت آن بین نیازمندان همان بخش از استان تقسیم می‌شود.

معاون اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: همزمان با شب عید غدیر در بقاع شاخص استان، نورافشانی و آزین‌بندی و سرودخوانی داریم. همچنین مسابقه کتاب غدیر در این روز برگزار می‌شود.

مهرابی تصریح کرد: پیش‌بینی شده ٢ هزار بسته معیشتی و ٥ هزار بسته غذای گرم بین نیازمندان توزیع شود و ١٠٠ جهیزیه نیز از اول ذی‌الحجه تا روز عید غدیر در قالب طرح "پیوند آسمانی" تهیه می‌شود.

وی افزود: توزیع ٢٧٠ بسته تحصیلی در قالب طرح "مهر تحصیلی" نیز در این ایام به همت هیئت امنای بقاع متبرکه و خیّرین و نیکوکاران استان انجام می‌گیرد.

معاون اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه‌ها در فضای مجازی و به صورت لایو برای افرادی که امکان حضور در بقاع متبرکه را ندارند، پخش می‌شود.

مهرابی اضافه کرد: آزادی زندانیان، تجلیل از خادمین سادات و کاروان شادی از دیگر برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری در دهه ولایت و امامت است.

انتهای پیام/٦٨٠٣١/م

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار