کد خبر: ۱۲۵۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
گروه استان‌ها- تهیه کننده سریال دخترم‌نرگس گفت: عوامل حرفه‌ای در سریال‌های پایتخت مورد استفاده قرار می‌گیرند اما در ارومیه از عوامل بومی استفاده شده و در رقابتی که میان سریال‌های ساخته شده در تهران و ارومیه ایجاد شد، سریال دخترم نرگس موفق بود.

داود سلیمان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به اینکه سریال "دخترم نرگس" پربیننده‌ترین سریال صدا و سیما از نظر مخاطبان در تیرماه لقب گرفت اظهار داشت: این اتفاق مهم بسیار قابل قبول و ارزشمند بود چون سایر سریال‌ها در پایتخت و با امکانات فراوان و بازیگران چهره و شناخته شده تولید می‌شوند.

 تهیه کننده سریال دخترم‌ نرگس گفت: همچنین عوامل حرفه‌ای در سریال‌های پایتخت مورد استفاده قرار می‌گیرند اما در ارومیه از عوامل بومی استفاده شده و بنابر این در رقابتی که میان سریال‌های ساخته شده در تهران و ارومیه ایجاد شد سریال دخترم نرگس به موفقیت رسید.

وی با تاکید  بر اینکه هر اثر تولیدی در کار فرهنگی از نقاط ضعف و قوت برخوردار است تصریح کرد: مخاطبان سریال دخترم نرگس، عواملی مانند ضعف دیالوگ، ضعف بازیگردانی، اشکالات مربوط به راکورد لباس و تدوین را از نقاط ضعف این سریال عنوان کردند.

سلیمان‌پور افزود: همچنین نقاط قوت سریال دخترم نرگس از نظر مخاطبان حضور بازیگران چهره، به تصویر کشیدن زیبایی‌های آذربایجان‌غربی به ویژه ارومیه و ابراز رضایت بسیار مخاطبان از تیراژ پایانی بوده است.

 تهیه کننده سریال دخترم‌ نرگس گفت: از سوی دیگر پرداکشن قوی و عظیم سریال از حیث انفجار در بمباران‌های ارومیه و سردشت، تعدد بازیگران و معمایی بودن روایت توانست رضایت مخاطبان را به خود جلب کند.

انتهای پیام/7548/ح

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار