کد خبر: ۱۲۵۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
گروه استان‌ها - رئیس شبکه دامپزشکی کاشان ضمن اشاره به ممنوعیت کشتار دام در سطح شهر گفت: امکان کشتار نیابتی دام با هماهنگی بهزیستی و کمیته امداد در کاشان فراهم شده است.

عباس شاه میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن ابلاغیه ممنوعیت کشتار دام اظهار داشت: امسال به دلیل شرایط ویژه کشور و شهرستان کاشان به دلیل شیوع ویروس کرونا مقرر شد به منظور جلوگیری از ازدحام و تجمع و رعایت پروتکل‌های بهداشتی کشتار در سطح شهر ممنوع است.

وی با بیان اینکه در سال‌های قبل نقاطی مشخص و بازرسان اداره دامپزشکی بر آن کشتار نظارت داشتند، افزود: در سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا، بیماری‌های مشترک انسان و دام کار سخت‌تر شده و به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و با دستور دادستانی تمامی کشتارها به سمت کشتارگاه هدایت شد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کاشان با بیان اینکه کشتارگاه تا بعد از ظهر امروز باز است، ابراز داشت: کارشناسان این اداره در محل کشتارگاه حضور دارند و بر کشتار دام‌ها نظارت دارند تا گوشتی سالم و بهداشتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اختیار شهروندان کاشانی قرار داده شود.

وی ضمن اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی مستمر در مرکز کشتارگاه شهرستان کاشان گفت: در سال جاری با هماهنگی اداره بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) کاشان ذبح دام به صورت نیابتی صورت می‌گیرد و این ادارات به صورت غیرحضور درخواست خود را اعلام و کشتار به صورت نیابتی صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/801/ ع

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار