کد خبر: ۱۲۵۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
وصیت‌نامه شهید «قاسم اصغری»؛
در وصیت‌نامه شهید «قاسم اصغری» آمده است:‌ ای دوستان عزیز به عنوان یک برادر می‌خواهم اگر کسی بود که می‌خواست به این انقلاب لطمه بزند با مشت محکم بر دهان آن‌ها بزنید و خون شهیدان را پایمال نکنید.

کسی خواست به این انقلاب لطمه بزند با مشت محکم بر دهان آنها بزنیدبه گزارش دفاع‌پرس از تهران، «قاسم اصغری» در دوم دی ماه سال ۱۳۴۶ در مینودشت استان گلستان متولد شد. تحصیلاتش را در رشته فرهنگ و ادب تا سال اول دبیرستان ادامه داد و سپس به ارتش جمهوری اسلامی پیوست. وی در تاریخ بیست و دوم مهر ۱۳۶۹ در محور سقز و بوکان به خیل شهدا پیوست و در گلستان شهدای روستای ده امام پاکدشت به خاک سپرده شد.

در فرازی از وصیت‌نامه شهید آمده است:

با درود به رهبر کبیر انقلاب، رهبری که مظلوم می‌زیستند با درود به شهیدان گمنام و با درود به رجایی‌ها و با درود به باهنر‌ها و با درود بی پایان به روان پاک شهیدان‌ای مادر عزیز‌ ای مادری که شیر پاک خود را به من دادی. مشقت‌ها کردی و من را فدای اسلام کردی. هیچ‌گاه برای من گریه مکن، چون که شهیدان در نزد خداوند غبطه می‌خورند و هر که کسی خواست به انقلاب لطمه بزند با مشت محکم بر دهان آن‌ها بزن و از وطن و آب و خاک و قرآن و اسلام خود تا آخرین قطره خون دفاع کنید؛ و تو‌ ای پدر نازنین‌ ای پدر که بزرگترین سختی‌ها را به دوش کشیدی‌ ای قهرمان،‌ ای پدر واقعی تو با تمام قدرت و دقت من را بزرگ کردی. من نمی‌توانم با چه زبانی از تو تشکر کنم.

پدر جان بیا تو هم با این ملت دست پیمان بده؛ و بیا از خون گلگون شهیدان دفاع کن و تو باید مثل یک قهرمان باشی و در عزای من حق گریه کردن ندارید.

خداحافظ‌ ای پدر جان فدای شما پدر‌هایی که از فرزند خود می‌گذرید و فدای اسلام می‌کنید؛ و همه ملت ایران قهرمان هستند و خدا همیشه یار و یاور شما ملت است.‌ای خواهرانم؛‌ ای نور چشمانم، آفرین بر شما قهرمانان، احسن بر شما که برای خودتان درس شهادت دادید. اگر من شهید شدم هیچگاه به خودتان راه ندهید که از دیدگانتان اشک بریزد.

قهرمان من شما مثل یک خواهر شهید از وطن آب و خاک و قرآن دفاع کنید و اگر من در حق شما خواهرانم بدی کردم مرا حلال کنید و در عزای من حق گریه کردن ندارید.‌ ای دوستان عزیز به عنوان یک برادر می‌خواهم که اگر کسی بود که می‌خواست به این انقلاب لطمه بزند با مشت محکم بر دهان آن‌ها بزنید و خون شهیدان را پایمال نکنید.

پیروز و امام امت را سرافراز کنید و یار و یاور امام باشید و دشمن را به خاک سیاه بنشانید و کمر آن‌ها را بشکنید؛ و دوستان شما باید فعالیت داشته باشید و کمک به انقلاب کنید و زیر یوغ استعمار نروید.

بیایید با هم دست پیمان و وحدت کامل بدهید و دشمن را نابود کنید و ایران را پیروز و یک سرزمین اسلامی بسازید، خرابی‌ها را آباد کنید و برای اسلام فداکاری کنید همانطوری که «حر» خود را فدای امام حسین (ع) کرد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار