کد خبر: ۱۲۵۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
احمد توکلی ضمن خداحافظی از صاحب امتیازی سایت خبری - تحلیلی الف گفت: ترجیح دادم که کار ومسئولیت را به جوان ترها بسپرم و خودم هم در کنار آنها فعالیت داشته باشم.

به گزارش خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس، احمد توکلی امروز با انتشار نامه‌ای از «صاحب امتیازی» سایت خبری - تحلیلی الف خدا حافظی کرد.

وی در این باره به خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس گفت: آدم وقتی سنش بالا می رود، توانایی اش برای انجام کارها کم می شود. من هم این روزها نزدیک به 70 سال سن دارم و نمی توانم مانند سالهای پیش به همه کارهایی که بر عهده ام محول بود، بپردازم.

توکلی ادامه داد: به همین دلیل ترجیح دادم که کار را به جوان تر ها بسپارم تا آنها به میدان بیایند و کار را دست بگیرند. البته من هم به عنوان یک روزنامه نگار در کنار آنها هستم و فعالیتم ادامه دارد. اما نه به شکل قبل و برای دوستان هم آرزوی موفقیت دارم.

به گزارش فارس، در نامه احمدی آمده است:  از سال 1364 که در تأسیس روزنامه رسالت نقش‌بازی کردم تا بعد که روزنامه فردا را در سال 1376 پایه‌گذاری نمودم و سال‌های طولانی اخیر که به خدمت مردم در الف فعال بوده‌ام همواره به روزنامه‌نگاری به عنوان یک وظیفه شرعی که انجام آن شیرین و تلخی‌های آن خوشگوار است نگاه کرده‌ام.

حالا سن به هفتاد نزدیک شده و قدرت جمع همه کارها آهسته آهسته کم می‌شود، حق شماست که مردان سرزنده‌تری در الف به افزایش دانش و بینش خدمت نمایند.بدین ‌جهت صاحب‌امتیازی الف را به دوست دیرینه‌ خود، جناب آقای سجاد محمدی واگذار کردم.

بنده از روزنامه رسالت تا امروز از همکاری ایشان بهره‌مند بوده‌ام و از این پس نیز به عنوان یک روزنامه‌نگار و در همین حد از همکاری انشاء الله دست نخواهم کشید. خواهید دید که این تصمیم، خدمات الف به کاربران گرامی را بهبود می‌دهد.

برای همه شما و اصحاب الف توفیق خدمت صادقانه به اسلام و مردم و ایران را از خداوند درخواست می‌کنم.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار