کد خبر: ۱۲۵۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
جشنواره «عید تا عید» بیمه ملت به مناسبت عید سعید قربان و عید سعید غدیر از تاریخ 10 مرداد آغاز می‌شود و تا 18 مردادماه ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، جشنواره تخفیف‌های ویژه انواع بیمه‌نامه‌های این شرکت، با عنوان جشنواره «عید تا عید» به مناسبت دهه مهرورزی، از روز عید سعید قربان تا عید غدیربرگزار می‌شود.
بر این اساس، متقاضیان می‌توانند انواع بیمه‌نامه بدنه خودرو، مسئولیت حرفه‌ای و آتش‌سوزی را در این جشنواره با تخفیف ویژه بین 10 تا 25 درصد، خریداری کنند.
گفتنی است؛ در این جشنواره، بیمه بدنه خودرو با 10 درصد تخفیف، بیمه آتش‌سوزی منازل مسکونی با 15 درصد تخفیف، بیمه آتش‌سوزی غیرصنعتی با 20 درصد تخفیف، بیمه آتش‌سوزی صنعتی با 25 درصد تخفیف، بیمه مسئولیت‌ حرفه‌ای با 15 درصد تخفیف، بیمه عمر زمانی با 20 درصد تخفیف، بیمه حوادث انفرادی با 24 درصد تخفیف و بیمه حوادث خانواده با 24 درصد تخفیف در دهه مهرورزی، از سوی بیمه ملت به متقاضیان ارائه می‌شود.
گفتنی است؛ بیمه ملت این جشنواره را با هدف افزایش فرهنگ بیمه و به منظور بهره‌مندی همه اقشار جامعه از خدمات بیمه‌ای برگزار می‌کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: