کد خبر: ۱۲۵۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲
رئیس بیمارستان فوق تخصصی دکتر شریعتی مشهد اظهار کرد: ۴۰ میلیارد ریال از ابتدای شیوع کرونا توسط خیران و شهروندان به این بیمارستان کمک شده‌ است و ۵۰ میلیارد ریال نیز توسط دانشگاه علوم پزشکی مشهد از تجهیزات تا سایر کمک‌ها به این بیمارستان اختصاص یافته ‌است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وب دا، محمدرضا حسینعلی‌زاده اظهار کرد: خوشبختانه از ابتدای شیوع ویروس کرونا مردم و خیران حضور جدی در کنار کادر درمانی داشتند و حمایت‌های خوبی از سوی آن‌ها صورت گرفت که امیدواریم تا ریشه‌کنی این ویروس این روند ادامه داشته باشد.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی دکتر شریعتی مشهد با بیان اینکه در این مدت حمایت‌های  مناسبی در تأمین ملزومات و تجهیزات مورد نیاز در این مرکز شده است، تصریح کرد: در حال حاضر ۱۰۰ بیمار مبتلا به کووید-۱۹ در این مرکز بستری و خدمات درمانی را دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه حدود 6 ماه است که از شیوع ویروس کرونا می‌گذرد و در این مدت کادر پزشکی، پرستاری و پرسنل این مرکز به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت بیماران هستند و این امر موجب خستگی و فرسودگی نیروی انسانی شده است، تصریح کرد: مردم مهم‌ترین تقش را در کاهش آمار ابتلا به بیماری کرونا دارد و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، خود مراقبتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک مهم‌ترین راهکار در پیشگیری از این بیماری به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام/ 70051

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار