کد خبر: ۱۲۶۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۳
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد؛
سرهنگ امیرعباس آسمند گفت: در شرایط کنونی که نمی‌توان فعالیت‌ها را به صورت حضوری انجام داد، نقش فضای مجازی بیش از پیش نمایان است و برای برگزاری برنامه‌های حوزه دفاع مقدس، باید به این سمت حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز در دومین نشست کمیته «زنان و دفاع مقدس» این استان با اشاره به شرایط کنونی کشور به لحاظ شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: زنان ما در دوران دفاع مقدس و در شرایط کنونی، در دو جبهه متفاوت نقش مهمی ایفا کرده‌اند.

وی با اشاره به نقش بانوان در گذر از بحران کرونا، افزود: زنانی که روزی در پشتیبانی دفاع مقدس مشغول به فعالیت بودند، در زمان شیوع ویروس کرونا نیز به خط مقدم مبارزه با این بیماری آمدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امسال در چهلمین سال آغاز دفاع مقدس ملت ایران علیه رژیم بعث عراق قرار داریم، ابراز کرد: برای گرامی‌داشت چهل سالگی دفاع مقدس، کمیته‌های مختلفی از جمله کمیته «زنان و دفاع مقدس» تشکیل شده است.

آسمند با اشاره به اینکه این کمیته‌ها مسئولیت برگزاری برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس را به عهده دارند، گفت: در شرایط کنونی که نمی‌توان فعالیت‌ها را به صورت حضوری انجام داد، نقش فضای مجازی بیش از پیش نمایان است و برای برگزاری برنامه‌ها، باید به این سمت حرکت کنیم.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار