کد خبر: ۱۲۶۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۴
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با هشدار به خریداران خودروهای عبور موقت گفت: خرید و فروش این خودرو ها از نظرقانونی ممنوع است.

مرتضی ممیزی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بر اساس اخبار واصله در روزهای اخیر برخی افراد سودجو با ورود خودروهای پلاک عبور موقت به استان نسبت به خرید و فروش آنها اقدام می‌کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: با توجه به اینکه اینگونه خودروها بصورت کاملا موقت به کشور وارد شده و هیچگونه امکان قابلیت اخذ سند و پلاک ملی را به دلیل عدم واریز حقوق گمرگی ندارند و خرید و فروش آن‌ها نیز غیر قانونی است.

وی گفت: این خودروها پس از انقضای مهلت قانونی باید از کشور خارج شوند، که در غیر اینصورت به عنوان خودروی قاچاق توقیف و علاوه بر ضبط خودرو به نفع دولت، به مجازات تخلف قاچاق (یک تا سه برابر ارزش خودرو) محکوم خواهند شد.

ممیزی از تشکیل پرونده در تعزیرات حکومتی استان زنجان در ارتباط با خودروهای عبور موقت خبر داد و گفت: چندین فقره پرونده نیز در این راستا در شعب تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده است از همین رو به هم استانی‌های هشدار داده می‌شود تا از خرید اینگونه خودروها اکیدا خودداری کنند.

انتهای پیام/73005

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار