کد خبر: ۱۲۶۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۴
مدیر کل حفظ آثار استان مرکزی:
اراک-مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: امروز تبیین و تقویت فرهنگ دفاع مقدس یک رسالت بزرگ برای تمام ارکان نظام وچهل سالگی دفاع مقدس فرصتی مناسب برای این کار مهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامرضا کریمی روز یکشنبه در نشست گام دوم کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در اراک، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدارهای مختلف با اقشار جامعه بر عدم تحریف و عدم فراموشی فرهنگ دفاع مقدس تاکید کردند و امروز با فرا رسیدن چهل سالگی دفاع مقدس باید بار دیگر فرهنگ دفاع مقدس را بدون تحریف بازخوانی کرد.

وی ادامه داد: پس از گذشت چهل سال از دفاع مقدس شاهد ماندگاری این فرهنگ در کشور هستیم و دلیل آن این است که دفاع مقدس هویت ملت و انقلاب اسلامی است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با بیان اینکه امروز همه به راهگشا بودن فرهنگ دفاع مقدس در تمام ابعاد و مسائل اذعان دارند، تاکید کرد: اهمیت موضوع برای عدم فراموشی این فرهنگ غنی است و رسالت سنگین برای تبیین و انتقال آن به نسل جوان است.

کریمی گفت: اصحاب رسانه یکی از اقشاری است که در طول این چهل سال زحمات زیادی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس به جامعه و نسل جوان را داشتند و در استان مرکزی خوشبختانه شاهد دغدغه این افراد نسبت به موضوع دفاع مقدس هستیم به طوری که تلاش آن‌ها در جریان برگزاری کنگره شهدا قابل مشاهده بوده است.

به گفته وی یکی از برنامه‌ها و رسالت‌های امروز رسانه‌ها و جریان‌های فرهنگی توجه به گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس است و همان طور که در جریان برگزاری کنگره به خوبی نقش آفرینی کردند، امروز هم باید در گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس پای کار باشند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی تجلیل و تکریم از اصحاب رسانه به جهت نقش آفرینی آنها در مقاطع مختلف در استان مرکزی یکی از برنامه‌های مهم کنگره شهدای استان برشمرد و افزود: با توجه به بیماری کرونا با اخذ مجوز از قرارگاه زیستی استان و رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی مراسم تکریم و تجلیل از اصحاب رسانه روز سه شنبه ۱۴ مرداد ماه با تعداد محدودی از اصحاب رسانه برگزار می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار