کد خبر: ۱۲۶۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۴
مدیر منطقه یک شهرداری همدان از آغاز عملیات ترمیم و بهسازی محوطه گردشگری گنجنامه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی منطقه یک شهرداری، گنجنامه به عنوان یکی از جاذبه‌های مهم گردشگری شهر محسوب می‌شود که اغلب گردشگران و مسافرانی که به شهر سفر می‌کنند بازدیدی از این جاذبه طبیعی و تاریخی خواهند شد.

در سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا و با توصیه‌های بهداشتی که صورت پذیرفته است حجم مسافرین به شدت کاهش یافته و فرصت مناسبی است تا اماکن گردشگری در صورت نیاز بهسازی شوند.

شهرداری منطقه یک همدان نیز این فرصت را مغتنم شمرده است و عملیات بهسازی محوطه گنجنامه را از ابتدای مردادماه آغاز کرده است.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان با اشاره به اینکه همدان به عنوان یکی از شهرهای کهن ایران هر ساله پذیرای تعداد زیادی از مسافرین است افزود: در سال جاری با توجه به شیوع کرونا و کاهش قابل توجه مسافرین و گردشگران تصمیم گرفتیم تا مناطقی که به عنوان مناطق گردشگرپذیر در همدان محسوب می شوند را بررسی کرده و در صورتی که احتیاج به ترمیم و اصلاح وجود دارد اقدام کنیم.

مسعود دهبانی‌صابر گفت: در مواقعی که میزبان مسافرین هستیم انجام اقدامات عمرانی در محدوده مناطق گردشگری به دلیل وجود ازدحام و شلوغی میسر نیست و ضمن کند پیش رفتن اقدامات، شهروندان و گردشگران نیز از این موضوع استقبال نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه عملیات پیاده‌روسازی و جدولگذاری در پایین‌دست محوطه گنجنامه به پایان رسیده است بیان کرد: عملیات ترمیم و بهسازی محوطه گنجنامه نیز از ابتدای مردادماه آغاز شده و هدف از اجرای این پروژه ایجاد زیبایی بصری و افزایش کیفیت خدمات‌رسانی در این مجموعه است.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان با بیان اینکه احیای فضای سبز، لوله‌کشی و آبیاری مناسب نیز در دستور کار عملیات ترمیم و بهسازی محوطه گنجنامه قرار دارد گفت: از زمستان سال گذشته عملیات بازسازی کامل سرویس بهداشتی مجموعه گنجنامه نیز آغاز شد که از هفته‌های آینده در دسترس شهروندان است.

 

انتهای پیام/ 3140/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار