کد خبر: ۱۲۶۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۴
حمله با سلاح سرد به خبرنگار در روستای خانلق شهرستان ری چند روزی است که خبر ساز شده است و رئیس حوزه قضایی بخش فشافویه خبر از بازداشت فرد ضارب می‌دهد و بخشدار فشافویه معتقد بوده که از رسانه سوءاستفاده شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، هفته گذشته تعدادی از عوامل یک برنامه تلویزیونی برای تهیه گزارش به روستای خانلق واقع در بخش حسن‌آباد فشافویه مراجعه کرده بودند که منجر به درگیری‌هایی بین خبرنگاران و تعدادی از ساکنان روستا شده بود و در این بین فردی که از ضایع شدنش حقش توسط رسانه عصبانی شده بود با سلاح سرد (چاقو) به خبرنگار این برنامه تلویزیونی حمله کرده است. 

بخشدار فشافویه: از رسانه سوءاستفاده شده است

کریم رئوف بخشدار فشافویه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این خصوص اظهار می‌کند: من احساس می‌کنم در این ماجرا سوءاستفاده از رسانه صورت گرفته است.

وی در ادامه با بیان اینکه، عوامل این برنامه تلویزیونی، گویا اطلاع دقیقی از اتفاقات و جریانات این روستا نداشته و به طور ناآگاهانه وارد روستا شده بودند، تأکید می‌کند: لازم است خبرنگاران قبل از ورود به محیط‌های کوچک اطلاعات دقیقی از آن محل کسب کنند؛ البته ما هیچ اطلاعی از حضور این تیم رسانه‌ای در روستای خانلق نداشتیم و بعد از حضورشان به ما اطلاع دادند.

بخشدار فشافویه می‌افزاید: آنچه که ما می‌دانیم این است که در روستای خانلق بین دو طیف از مردم یک مشکل کوچکی ایجاد شده بود و چون که یکی از این طیف‌ها به رسانه دسترسی داشتند، ماجرا را از زبان خود به رسانه انتقال داده بودند و خب طبعاً قضاوت‌های عوامل رسانه باعث شده بود فردی از طیف دوم عصبانی و واکنش غیرعقلانی و هیجانی نشان دهد. 

رئوف با اشاره به اینکه پیگیری‌هایی قضایی در این باره در جریان است، عنوان می‌کند: حق شکایت و پیگیری نیز برای خبرنگار محفوظ است. 

وی در پایان با بیان اینکه روستای خانلق جزو روستاهای توریستی بخش فشافویه است، خاطرنشان می‌کند: با وحدت و همدلی می‌توان مشکلات را حل کرد، با سیاه نمایی و شلوغ کاری نمی‌توان قدمی برداشت؛ فقط در فضای تعامل است که می‌توان پیشرفت کرد.

دستور بازداشت ضارب صادر شده است

حسینی رئیس حوزه قضائی بخش فشافویه نیز در این خصوص اظهار می‌کند: تحقیقات همه‌جانبه قضائی در مورد این پرونده در حال انجام است.
 
وی تصریح می‌کند: در حال حاضر دستور بازداشت فردی که اقدام به استفاده از سلاح سرد کرده بود صادر شده است.

رئیس حوزه قضائی بخش فشافویه با بیان اینکه، موضوعی که در رابطه با آزاد شدن متهم مطرح‌شده کذب است، تأکید می‌کند: تحقیقات همه‌جانبه لازم در خصوص این پرونده در دست انجام است و پیگیری‌های مربوطه قطعاً انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ی/گ۱/س

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار