کد خبر: ۱۲۶۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱
در سه ماهه اول سال جاری، در ساخت و توسعه خطوط تولید پگاه گلستان، ۳۰ میلیارد ریال صرفه جویی شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، مهرنوش امجدی گلپایگانی مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان، با اعلام این خبر افزود: برای تامین این ماشین‌آلات مبلغ ۳۵ میلیارد ریال برآورد شده بود که با تلاش متخصصان فنی مهندسی شرکت، این مبلغ به ۵ میلیارد ریال کاهش پیدا کرد.
مدیرعامل شرکت پگاه گلستان، طراحی و ساخت همزن تانک خامه عسل با هدف همگن شدن و ارتقای کیفیت محصول را نیز از دیگر پروژه های توسعه ای شرکت برشمرد.
او افزود: با هدف توسعه بازارهای صادراتی ساخت پاستورایزر محصولات غلیظ فول اتومات ۵ تن بر ساعت و فیلر شیر کندانسه سطلی نیز انجام شد.
امجدی به جایگزینی و برنامه نویسی مجدد تجهیزاتی که به دلیل تحریمها در دسترس نبوده و معیوب شدن آنها باعث توقف کامل خط تولید می شد هم اشاره کرد.
گفتنی است، انجام پروژه تعویض تابلوها کنترل و قدرت و ارتقا سطح اتوماسیون استریلایزر ۶ تن و دستگاه پری پک فرانسوی، تغییر برنامه کارتن گذار تتراپک، تجهیز سیستم آبرسانی شرکت به RO و اورهال و اتوماسیون دستگاه بسته بندی کره ۱۰۰ گرمی از دیگر اقدامات شرکت پگاه گلستان در چند ماهه اخیر است.

نام:
ایمیل:
* نظر: