کد خبر: ۱۲۶۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱
جعفر خطی مدیر شعبه بیمه معلم و عباس امانلو مدیر شعبه بیمه کارآفرین در انتخابات ریاست شورای هماهنگی استان مازندران و زنجان به عنوان رییس انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، عباس امانلو مدیر شعبه بیمه کارآفرین در استان زنجان روز دوشنبه به عنوان رییس، خانم زباندان مدیر شعبه بیمه میهن به عنوان نایب رییس و جواد مصطفوی مدیرشعبه بیمه سرمد با کسب اکثریت آرا به عنوان اعضای هیئت رییسه شورای هماهنگی شرکت های بیمه استان زنجان انتخاب شدند.
پیش از این احمد مظفرخرمی مدیر شعبه بیمه آسیا به عنوان رییس، حسینعلی مرادی مدیر شعبه بیمه ایران به عنوان نایب رییس، میرعلی سیدنژاد مدیر بیمه دی به عنوان دبیر در استان زنجان طی یک سال گذشته فعالیت داشته اند.
همچنین در انتخابات استان مازندران نیز جعفر خطی مدیر شعبه بیمه معلم در این استان با کسب اکثریت آرا به عنوان رییس شورای هماهنگی شرکت های بیمه استان مازندران انتخاب شد.
پیش از این بهرام دارایی مدیر شعبه بیمه ایران در این استان، ریاست شورای هماهنگی شرکت های بیمه استان مازندران را برعهده داشت.
همچنین در این جلسه انتخابات دبیری استان مازندران نیز برگزار شد که حسن اکبریان مدیر شعبه بیمه نوین نیز با کسب اکثریت آرا به عنوان دبیر شورای هماهنگی شرکت های بیمه در استان مازندران انتخاب شد.
گفتنی است این جلسات در ارتباط ویدیوکنفرانس با حضور حسن دهگاهی معاون، علی کرمی مدیر اداری و پشتیبانی و محمدمحسن طباخ ها مدیر طرح و برنامه سندیکای بیمه گران ایران و مدیران شعب شرکتهای بیمه و صندوق تامین خسارت های بدنی در استانهای زنجان و مازندران برگزار شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: