کد خبر: ۱۲۶۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰
فرمانده سپاه کربلا از ساخت ۲ هزار مسکن مددجویان در سال جاری خبر داد و گفت: قراردادی با کمیته امداد امام خمینی (ره) منعقد شده است که تا پایان سال این تعداد خانه مددجویان توسط بسیج سازندگی سپاه کربلا ساخته و تحویل شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مراسم افتتاح مسکن سیل‌زدگان در شهرستان میاندرود به همت بسیج سازندگی سپاه میاندرود و با مشارکت بهزیستی این شهرستان با حضور فرمانده سپاه کربلا به یاد جهادگر شهید مدافع حرم سعید کمالی برگزار شد.

*ساخت ۲ هزار مسکن برای مددجویان کمیته امداد تا پایان سال

سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا  امروز در حاشیه افتتاح مسکن سیل‌زدگان که با مشارکت سپاه میاندورود و بهزیستی صورت گرفت، از ساخت ۲ هزار مسکن مددجویان در سال جاری خبر داد و گفت: قراردادی با کمیته امداد امام خمینی (ره) منعقد شده است که تا پایان سال این تعداد خانه مددجویان توسط بسیج سازندگی سپاه کربلا ساخته و تحویل شود.

وی به مجموع طرح‌های محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه کربلا هم اشاره کرد و افزود:‌ در یک ماه کمک‌های مومنانه ۱۶۵ طرح محرومیت زدایی در استان به بهره برداری می‌رسد.

فرمانده سپاه کربلا هزینه اجرای این ۱۶۵ پروژه را ۲۲ میلیارد تومان اعلام کرد و یادآور شد:‌ عمده این طرح‌ها ساخت پل، آبرسانی، ساخت دیواره‌های رودخانه و ..است و در قالب خدمت رسانی به مردم است.

*سپاه میاندورود ۱۲ واحد مسکونی برای محرومین می‌سازد

جعفر اصغری فرمانده سپاه میاندورود نیز در آئین افتتاح مسکن سیل‌زدگان که با همت بسیج سازندگی سپاه این شهرستان و با مشارکت بهزیستی میاندورود به بهره‌برداری رسید، گفت: این واحدمسکونی ۷۸ متری با همت گروه‌های جهادی ساخته و تحویل شد.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۲۴ واحد مسکونی محرومین توسط سپاه میاندورود ساخته و کلید آن تحویل خانواده‌های نیازمند شد، افزود: امسال هم  ۱۲ واحد مسکونی را در دست احداث داریم.

فرمانده سپاه میاندورود با قدردانی از همه دستگاه‌ها و نهاد‌هایی که در ساخت مسکن محرومین مشارکت داشتند، خاطرنشان کرد: این واحد مسکونی به یاد شهید مدافع حرم سعید کمالی به بهرداری رسید.

انتهای پیام/86041/ع

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار