کد خبر: ۱۲۶۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰
گروه استان‌ها- مدیرکل صمت جنوب استان کرمان از اجرای هشت طرح بزرگ صنایع تبدیلی کشاورزی با سرمایه ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در جنوب استان خبر داد.

مسلم مروجی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: این نامگذاری وظیفه شرعی و قانونی همه ما را مشخص کرده و اقدامات خوبی در جنوب استان کرمان در این راستا انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه صنعت، معدن و تجارت متولی سرمایه گذاری در جنوب استان کرمان است و اقدامات انجام شده در این حوزه‌ها از ابتدای سال بسیار خوب بوده است عنوان کرد: در حوزه صنعتی 80 مجوز در چهارماهه نخست سال جاری در جنوب استان صادر شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان با بیان اینکه صدور مجوزهای حوزه صنعتی با وجود شیوع ویروس کرونا رشد چشمگیری داشته است گفت: در مدت مشابه سال گذشته در جنوب استان کرمان تنها 14 مجوز صنعتی صادر شده است.   

وی ادامه داد: در سال جهش تولیدهشت طرح بزرگ در حوزه صنایع تبدیلی کشاورزی با سرمایه 2 هزار و 200 میلیارد تومان و با اشتغالزایی هزار و 900 نفر در جنوب استان آغاز شده که نیمی از این طرح‌ها امسال به پایان می‌رسد.

مروجی‌فرد با بیان اینکه در حوزه معدنی نیز اتفاقات خوبی در جنوب استان کرمان افتاده است عنوان کرد: مهمترین این اقدامات افتتاح پنج طرح بزرگ معدنی با سرمایه‌گذاری 500 میلیارد و اشتغال 700 نفر در شش ماه نخست سال جاری در جنوب استان است.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری طرح‌های دیگری نیز با شرکت‌های بزرگ معدنی در جنوب استان کرمان برنامه‌ریزی شده و امیدواریم با این اقدامات سرمایه‌گذاری معدنی در جنوب استان کرمان به هزار میلیارد تومان برسد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان با اشاره به تفویض اختیاری که شورای عالی معادن کشور به استان‌ها داده گفت: این تفویض اختیارات باعث رشد چشکگیر فعالیت‌ها و سرعت‌بخشیدن به آنها شده است.

انتهای پیام/511/ ز

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار