کد خبر: ۱۲۶۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱
با اعلام خبرنگار ESPN؛
خبرنگار سایت «ESPN» مدعی شد باشگاه برایتون در ازای فروش علیرضا جهانبخش به تیم آژاکس هلند، خواهان جذب یک بازیکن هم از این تیم هلندی است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا جهانبخش وینگر ایرانی تیم فوتبال برایتون انگلیس که با تصمیم سرمربی این تیم فرصت زیادی برای بازی در برایتون پیدا نکرد، در آستانه ترک لیگ برتر انگلیس است.

جهانبخش که دو سال پیش با مبلغ ۱۷ میلیون پوند به عنوان گرانترین خرید برایتون راهی این باشگاه شده بود، به احتمال زیاد به کارش در این تیم پایان می دهد و فصل آینده در باشگاه دیگری پا به توپ می شود.

از باشگاه آژاکس و آیندهوون هلند به عنوان دو مقصد احتمالی و جدی جهانبخش یاد می شود. این بازیکن ایرانی در هلند ابتدا با تیم نایمخن در این کشور توجهات را به خود جلب کرد و سپس با تیم آلکمار عنوان آقای گلی هلند را از آن خود کرد و بعد از آن راهی برایتون شد.

باوجود اینکه جدایی جهانبخش تقریبا از برایتون قطعی است اما نحوه جدایی این بازیکن به دلیل داشتن قرارداد با این تیم انگلیسی هنوز به صورت رسمی مشخص نشده است.

«اسکات چگ» خبرنگار سایت ESPN امروز مدعی شد باشگاه آژاکس به دنبال جذب این بازیکن ایرانی است.

طبق اعلام این خبرنگار، برایتون قصد دارد علاوه بر فروش جهانبخش، یک بازیکن از آژاکس را هم در قبال جهانبخش به خدمت بگیرد. 

این در حالی است که اخیرا «یوئل ولتمن» مدافع تیم آژاکس راهی تیم برایتون شده است ولی با اعلام اسکات، این انتقال جزو مبادله بازیکن آژاکس - برایتون برای جهانبخش محسوب نمی شود و آژاکسی ها باید یک بازیکن دیگر را هم برای جذب بازیکن ایرانی، به تیم انگلیسی بدهند. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار