کد خبر: ۱۲۶۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳
وزیر راه و شهرسازی گفت: هدف گذاری بعدی وزارت راه و شهرسازی برای توسعه راه های روستایی، آسفالت و بهسازی حدود سه هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه روستایی است که امیدواریم در این عرصه منابع اعتباری بیشتری جذب شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه نشست صبح امروز کمیسیون عمران مجلس درباره موارد بررسی شده در جلسه امروز، گفت: نمایندگان مجلس در شرایط فعلی دغدغه پیشرفت و توسعه و محرومیت زدایی را دارند و وزارت راه و شهرسازی نیز در این عرصه برنامه ریزی و تلاش های بسیاری را صورت داده است.

وی ادامه داد: یکی از محورها و دغدغه های مهم وزارت راه و شهرسازی، توسعه راه های روستایی در کشور است، در سال گذشته با وجود محدودیت های اعتباری، وزارت راه در قالب طرح ابرار نسبت به توسعه راه های روستایی اقدام کرد.

اسلامی ادامه داد: بر اساس اقدامات صورت گرفته در سال گذشته تقویت و توسعه حدود دو هزار و 400 کیلومتر راه روستایی صورت گرفت که قطعا وزارت راه نسبت به این آمارها به دلیل وجود محرومیت رضایت ندارد، اما به طور حتم وزارت راه عزم گسترده ای برای بهبود این حوزه دارد.

وی گفت: هدف گذاری بعدی وزارت راه و شهرسازی برای توسعه راه های روستایی، آسفالت و بهسازی حدود سه هزار و 500 کیلومتر راه روستایی است که امیدواریم در این عرصه منابع بیشتری جذب شود.

 انتهای پیام/ 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار