کد خبر: ۱۲۶۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳
خیرین مُهری ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به بیمارستان این شهرستان کمک کردند.

به گزارش سرویس شهرستان‌های خبرگزاری فارس از مُهر، سرپرست بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) مُهر ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که در آستانه روز خبرنگار برگزار شد، با اشاره به اینکه آگاهی بخشی توسط خبرنگاران در خصوص بیماری کرونا می‌تواند راهگشای برون‌رفت از بحران باشد، اظهار داشت: خبرنگاران از بطن مردم هستند و به همین دلیل بیشتر موردقبول مردم هستند، پس آگاهی بخشی آن‌ها سبب گذر از این بحران با سلامت خواهد شد.

هادی اکبری با تقدیر از زحمات کارکنان و کادر بهداشت و درمان به فعالیت‌های صورت گرفته طی یک سال گذشته اشاره کرد و افزود: در این مدت، ساخت پانسیون، ساخت پسماند، راه‌اندازی آسانسور، پرداخت مطالبات، توسعه و راه‌اندازی بخش تالاسمی، ارتقای درجه بیمارستان، راه‌اندازی رادیولوژی دیجیتال، جذب کمک خیرین، از جمله مواردی بوده که به‌ غیر از بخش کرونا صورت گرفته است.

وی در خصوص اقدامات بیمارستان در مقابله با کرونا بیان کرد: در این مرکز درمانی، از کارکنان باتجربه استفاده کردیم و در ماه‌های اول، ۶ تخت بستری ایجاد کردیم که الآن به ۱۵ تخت رساندیم همچنین گندزدایی روزانه سطوح را انجام دادیم و در کنار این موارد تجهیزات لازم ازجمله ونتیلاتور، خرید ۵۰ کپسول اکسیژن را تأمین کردیم.

سرپرست بیمارستان مُهر از ساخت ساختمان الحاقی به‌عنوان کاری ماندگار نام برد و گفت: این ساختمان در مرحله واگذاری به پیمانکار است که با اعتبار ۸۰ میلیارد ریالی توسط مجموعه اتان و دانشگاه علوم پزشکی ساخته خواهد شد که مجوز تجهیزات آن نیز گرفته‌شده است.

وی از کمک خیرین مُهری در ۴ ماه اول سال جاری به بیمارستان مُهر خرداد و گفت: در ۴ ماه اول سال جاری، دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال توسط خیرین به این بیمارستان کمک شد.

انتهای پیام/ س

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار