کد خبر: ۱۲۶۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۷
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان گفت: طرح‌های آموزشی پایه برای ارائه خدمات مطلوب و نوآوری در انجام امور به‌صورت ویژه در فرمانداری‌های استان سمنان پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از آرادان، فاطمه منصوری عصر امروز در حاشیه بازدید از فرمانداری آرادان اظهار کرد: کارشناسان فرمانداری‌ها با ارائه ایده‌های ناب در تصمیم‌گیری‌ها برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم منطقه مشارکت داشته باشند.

وی بیان کرد: ارائه ایده‌های نو و نوآوری در انجام امور می‌تواند در افزایش انگیزه کارکنان فرمانداری‌ها بسیار تأثیرگذار باشد و فرمانداران از دیدگاه‌های کارشناسان در رشد و بالندگی روزافزون استان نهایت بهره را ببرند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان تصریح کرد: کارکنان مجموعه‌های دولتی به‌طور ویژه در طرح‌های آموزشی شرکت کنند و تا پایان دوره خدمت هم باید به دنبال کسب تجربیات و مهارت برای پیشبرد امور باشیم.

منصوری اضافه کرد: روابط کاری کارکنان فرمانداری آرادان بسیار دوستانه بوده و تشویق‌ها و حمایت از کارمندان بر اساس عملکرد است.

وی گفت: باید تلاش کنیم تا به بهترین شکل ممکن اهداف سازمانی را انجام دهیم و موضوعات مطرح‌شده در ارتباط با کمبودها، به‌طور ویژه از سوی معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان پیگیری می‌شود.

فرماندار آرادان نیز در جریان این بازدید اظهار کرد: حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان در آرادان بسیار ارزشمند است و امیدواریم بازدیدهای خانم منصوری از بخشداری‌ها و فرمانداری این شهرستان سرمنشأ خیر و برکت باشد.

مجتبی بوربور تصریح کرد: مشکلات اداری فرمانداری و بخشداری‌های آرادان به‌طور کامل مشهود است و مسئولان ارشد استان برای گره‌گشایی از این مشکلات، نگاه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشند.

وی اضافه کرد: مشکلات اقتصادی ماه‌های گذشته، در افزایش قیمت تجهیزات ساختمانی تأثیرگذار بود و کمبود اعتبار یکی از چالش‌های اساسی در تکمیل نشدن ساختمان جدید فرمانداری آرادان است.

فرماندار آرادان گفت: در یک سال گذشته استاندار، نگاه ویژه‌ای برای ساخت ساختمان جدید فرمانداری آرادان داشتند که امیدواریم هرچه سریع‌تر این ساختمان تکمیل شود.

بوربور افزود: کمبود نیروی انسانی و مشکلات زیرساختی از دیگر مشکلات فرمانداری آرادان است که امیدواریم مسئولان برای رفع این دغدغه اقدام کنند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار