کد خبر: ۱۲۶۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: وقتی صحبت از آمارها در بخش بانوان می‌شود به این واقعیت می‌رسیم که زنان در عرصه ورزش به خود می بالند و بعد از انقلاب به پیشرفت رسیده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهین فرهادی‌زاد، معاون بانوان ورزش بانوان در مراسم اختتامیه لیگ برتر بسکتبال بانوان اظهار داشت: وقتی صحبت از آمارها در بخش بانوان می‌شود به این واقعیت می‌رسیم که زنان در عرصه ورزش به خود می‌بالند و بعد از انقلاب به پیشرفت رسیده‌اند.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب، بسکتبال یکی از رشته‌هایی است که ما را به سمت سرمایه گذاری سوق داد. فعالیت این رشته به خوبی انجام و شرایط برای حضور در مسابقات انجام شده است.

معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: فعالیت بانوان در سال 97 برای حضور در مسابقات بین المللی فراهم شد و دختران و مربیان پرتلاش ما توانستند جایگاه مناسبی را به دست آورند. این تلاش‌ها جایگاه زنان را پررنگ‌تر کرد به طوری که در بسیاری از فدراسیون‌ها جایگاه بانوان بسیار خوب است و با نگاه عادلانه به ورزش زنان و مردان توجه می‌شود.

وی به فعالیت بانوان رشته بسکتبال اشاره کرد و ادامه داد: فضایی امیدوار کننده به پیشرفت بانوان مهیا شده است امروز وقتی از بسکتبال یاد می‌کنیم که تقارن و توازن فراهم شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: ورزش
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار