کد خبر: ۱۲۶۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۷
با صدور پیامی؛
اهواز- استاندار خوزستان عنوان کرد: خبرنگاران با استفاده از توانمندی خود می توانند زمینه اصلاح مستمر و هدایت افکار عمومی را فراهم کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا شریعتی با صدور پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را به فعالان خبر و رسانه تبریک گفت؛ در این پیام آمده است: «ن والقلم ما یسطرون، سلام و درود بر تلاشگران عرصه قلم که حافظان اصلی دانایی و پیشگامان عرصه خبر هستند و توانایی تفکر و قدرت نگارش و فرصت سخن گفتن را در مسیر تعالی جامعه و توسعه همه‌جانبه ایران عزیز به کار می گیرند».

در ادامه گفته شده است :«۱۷ مردادماه سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار یادآور تلاش‌های شبانه‌روزی خبرنگاران و اهالی محترم مطبوعات و رسانه است که وظیفه مهم اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی را بر عهده دارند».

در این پیام تأکید شده است: «خبرنگاران و اصحاب محترم رسانه با توجه به جایگاه ویژه و اهتمام به امر پسندیده اطلاع‌رسانی و انعکاس مشکلات و مطالبات مردم و جامعه پیرامون خود دارند، در همه حال سزاوار احترام و تکریم هستند».

در ادامه پیام بیان شده است: «خبرنگاران به مانند یک مسیر دو طرفه بین مردم و مسئولان می‌توانند با بهره‌گیری از توانمندی‌های خود، زمینه اصلاح مستمر و هدایت افکار عمومی را فراهم آورده و با شناخت نیازهای مردم، مطالبات اجتماعی را با تکیه بر اخلاق و قانون و همچنین حفظ حرمت افراد، به تصمیم‌گیران و مدیران اجرایی منتقل کنند و با معرفی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی زمینه افزایش سرمایه‌های اجتماعی را مهیا سازند».

همچنین در این پیام آمده است: «در روزهای شیوع بیماری کرونا، خبرنگاران و عکاسان عزیز در سخت‌ترین شرایط، لحظه‌ای خود را جدا از کادر درمان و جامعه ندیدند و با حضور و آگاهی‌بخشی خود از راه‌های مقابله با ویروس کرونا و همچنین اطلاع‌رسانی از آخرین وضعیت استان و دعوت مردم به رعایت اصول و پروتکل‌های بهداشتی، نقش مهم و خطیری را در این مسیر سخت و طاقت‌فرسا به عهده داشتند».

در پایان این پیام آمده است: «اینجانب بر خود لازم می دانم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه شهید محمود صارمی، روز خبرنگار و تقارن آن با ایام مبارک دهه امامت و ولایت را به همه خبرنگاران، عکاسان و مدیران رسانه‌ها، فعالان حوزه اطلاع‌رسانی در استان خوزستان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال توفیق و سربلندی را برای شما عزیزان خواستارم».

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار