کد خبر: ۱۲۶۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۷
امام جمعه کامفیروز گفت: خبرنگاران در چله‌ دوم انقلاب و همگام با بیانیه‌ گام دوم، دفاع از نظام که رسالت مهم خبرنگار انقلابی است را همچون سابق سرلوحه‌ کار خود قرار داده و در جهت زدودن غبار مسموم تحریف‌ها، همت خویش را به کار گیرید.

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه کامفیروز، حجت‌الاسلام تقی زاده؛ امام جمعه‌ی کامفیروز به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار، پیام تبریکی به این شرح ارائه کرد:

سوگند به قلم و آنچه می‌نویسد

سوگند به آن قلمی که سر می‌فرساید تا حقایق را نشر داده و گامی در جهت آگاهی مردم و اعتلای جامعه‌ی خویش بر‌ می‌دارد. قلمی که نه شب می‌شناسد، نه روز، نه خوشی نه تلخی، نه شادی و نه ناراحتی. در هر لحظه و هر مکانی باید برای انجام رسالت خویش در تکاپو بوده و به سان موجی که حیاتش بسته به جنب و جوشش است، آرام نگیرد.

فقط امروز، روز خبرنگار نیست بلکه روز خبرنگار ماهیتی است که در تک تک روزها و یکایک ساعات و لحظات سال، ساری و جاری است. پس هر ساعت و هر لحظه‌ی شما مبارک باد.

امید است در چله‌ دوم انقلاب و همگام با بیانیه‌ گام دوم، دفاع از انقلاب و نظام که رسالت مهم خبرنگار انقلابی است را همچون سابق سرلوحه‌ کار خود قرار داده و در جهت زدودن غبار مسموم تحریف‌ها سعی و همت خویش را به کار گیرید.

از خداوند منان خواستارم که فرش آرامش را در سراسر زندگیان بگستراند.

انتهای پیام/ س

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار