کد خبر: ۱۲۶۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۲
فرمانده سپاه شهرستان داراب گفت بسیج رسانه داراب باید همچون کانون های دیگر بسیج این شهرستان گستره فعالیت خود را وسعت بخشیده و در طراز یک نهاد انقلابی عمل کند.

به گزارش سرویس شهرستان‌های خبرگزاری فارس از داراب، محمدحسین هاشمیان در آیین بزرگداشت روز خبرنگار که با حضور اهالی رسانه شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: پیش از این کانون‌های بسیج هنرمندان، فرهنگیان، دانش‌آموزی، دانشجویی، کارگری، مداحان و مهندسین در شهرستان داراب تشکیل شده و بسیج رسانه نیز از دو سال گذشته راه‌اندازی شده است.

وی افزود: انتظار می‌رود کانون بسیج رسانه نیز همچون کانون بسیج مهندسین که با طرح‌های خلاقانه خود در سطح کشور حرف برای گفتن دارد، فعالیتهای شاخص و کارآمدی انجام داده و بیش از گذشته تاثیرگذار باشد.

فرمانده سپاه داراب با اشاره به اهمیت نقش  رسانه در سطوح مختلف جامعه گفت: یکی از رسانه‌های بزرگ و مهم، قرآن است که در طول تاریخ اسلام راهگشای بشر بوده و رسانه‌های امروز نیز در نشر اخبار دینی و اعتقادی تاثیرگذاری بالایی دارند.

هاشمیان در پاسخ به خبرنگار فارس با اشاره به ویژه برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس، منتظر ابلاغ برنامه‌ها از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس هستیم و در سطح شهرستان نیز برنامه‌هایی نظیر تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اجرا می‌شود.

در ادامه این جلسه نماینده نهاد ولی‌فقیه در سپاه داراب نیز با اشاره به ویژگی‌های خبرنگار گفت: حریت، شجاعت صداقت و بصیرت ویژگی‌هایی است که چنان چه در وجود خبرنگار باشد، عملکرد او جنبه عبادت پیدا می‌کند.

 حجت‌الاسلام موفق قانعی ادامه داد: خبری که باعث ترویج عمل خیر و معروف شود و از منکر جلوگیری کند، برای خبرنگار باقیات الصالحات محسوب می‌شود.

 وی ضمن تاکید بر توجه به اطعام نیازمندان در عید بزرگ غدیر، خاطرنشان کرد: عید غدیر؛ خبر بزرگ و باشکوهی است و  شایسته است خبرنگاران اخبار این عید بزرگ شیعیان را به صورت گسترده انعکاس دهند.

قانعی، خبرنگاری را به دل خطر رفتن توصیف و تصریح کرد:  خبرنگار گاهی مظلوم واقع می‌شود و با وجود این که مورد هجمه قرار گرفته اما از مظلومان دیگر دفاع می‌کند.

انتهای پیام/ س

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار